وزیر ورزش و جوانان پس از شرکت در انتخابات:

حضور پر رنگ مردم در انتخابات ۱۴۰۰ / ورزشکاران و اعضای سازمان‌های مردم در انتخابات شرکت می‌کنند

وزیر ورزش و جوانان گفت: همه ورزشکاران و اعضای سازمان‌های مردم نهاد در کنار سایر مردم در انتخابات ۱۴۰۰ شرکت می‌کنند.

 به گزارش خبرنگار احزاب و تشکل‌های گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان،  مسعود سلطانی فر وزیر ورزش و جوانان امروز در جمع خبرنگاران و در حسینه جماران، گفت: امروز روز بزرگی برای مردم ایران است که در آن با شرکت در انتخابات موجب تثبیت و تحکیم پایه‌های نظام می‌شوند.

وی ادامه داد: مردم حتماً با حضور گسترده خود در پای صندوق‌های رای در انتخابات مشارکت می‌کنند. آن‌ها امروز نیز برگ زرین دیگری در تاریخ حمایت از نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران رقم خواهند زد و اطمینان دارم روز‌های حساسی که به عنوان روز‌های انتخابات مردم در این ۴۳ سال گذشته با حضور گسترده و خود گذراندن و توانسته‌اند برگ‌های زرینی در تاریخ مبارزات خود به ثبت برسانند.

وزیر ورزش و جوانان گفت: روز‌های سرنوشت سازی است و انشاالله مردم با حضور گسترده، خودشان سرنوشت ۴ ساله آینده کشور به خصوص در بخش انتخاب ریاست جمهوری رقم خواهند زند و کمک خواهند کرد مسیر رشد و توسعه کشور با بالندگی استمرار پیدا کند. به امید خدا مسیر توسعه کشور مسیر توسعه کشور با رای مردم سرعت بیشتری می‌گیرد و مشکلات به امید خدا حل خواهد شد تا بتوانیم کماکان از این نیروی عظیم مردم و حضورشان در صحنه‌های مختلف استفاده کنیم و در جهت تحقق اهداف و آرمان‌های خود کشور قدم‌های اساسی را برداریم

وی در خصوص حضور ورزشکاران در انتخابات اظهار کرد: ورزشکاران هم با ۲۲ میلیون نفر از سازمان‌های مردم نهاد و جوانان بیش از یک هزار و ۷۰۰ سازمان همه این‌ها حضور خواهند داشت و با این حضور و حماسه‌ای که آفریده می‌شود به و امید خدا پشتوانه‌ای است برای حرکت مردم به سمت توسعه و پیشرفت و بالندگی. حضور مردم در انتخابات می‌تواند با یاری خداوند حلال مشکلات کشور  است و به امید خدا بتوانیم مسیر توسعه کشور را با حضور مردم و حمایت جوانان و ورزشکاران با سرعت بیشتری ادامه دهیم و بتوانیم به اهداف و آرمان‌های خود برسیم.

وی در پاسخ به اینکه بعد از انتخاب کجا خواهید بود گفت: فعلا فکر نکرده ام و به هر حال باید ببینیم کجا مسئول خواهیم بود و فعلاً فکر نکرده‌ام.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۳۳ ۲۸ خرداد ۱۴۰۰
سلام علیکم
خدا را شکر مردم سرافراز ایران،
همیشه پای اقتدار کشور عزیزشان و امنیت آن ایستاده اند و با چنگ و دندان از آن محافظت و نگهداری میکنند.
آخرین اخبار