رئیسی بعد از شرکت در انتخابات:

رای مردم حق الناس است/ مردم از صندوق رای ناراحت نباشند

حجت الاسلام رئیسی نامزد انتخابات ریاست جمهوری لحظاتی پیش آغاز رای گیری با حضور در حوزه انتخابیه مسجدجامع ارشاد شهرری رای خود را به صندوق انداخت.

به گزارش  خبرنگار احزاب و تشکل‌های گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، حجت الاسلام سید ابراهیم رئیسی نامزد سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری لحظاتی پیش با حضور در حوزه انتخابیه مسجدجامع ارشاد شهرری رای خود را به صندوق انداخت.

حجت الاسلام والمسلمین سید ابراهیم رئیسی کاندیدای سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری پس از انداختن رای خود در صندوق انتخابات و در جمع خبرنگاران اظهار کرد: از تمام دست اندر کاران انتخابات کمال تشکر را دارم.

رئیسی گفت : انشالله امروز به دست مردم پیشرفت عدالت و اجرای عدالت رقم بخورد؛ توصیه من به عنوان یک کاندیدا این است که رای مردم حق الناس است و باید از آن مراقبت کرد و حتی یک رای هم نباید برخلاف آنچه مردم تصمیم گرفته اند باشد.

وی ادامه داد : بعضی از بخش های کشور نیازمند تعرفه هستد و از همکاران وزارت کشور و شعب اخذ رأی تقاضا می کنم در این راستا تلاش کنند.

کاندیدای سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری با بیان اینکه امیدوارم که امانت داری نسبت به رای مردم انجام شود اظهار کرد : انشالله خداوند کمک کند و دولتی رقم بخورد که برای مردم و در جهت رفع گرفتاری آنها باشد.

رئیسی گفت : من تصمیم گرفتم در اولین ساعات رای خود را به صندوق بی اندازم و از هرکسی که مشکلی دارد و نا امید است خواهش می کنم که رای دهد و از همه مردم و جوانان با هر گویش و هر اقلیم و با هر نگاه سیاسی می خواهم پای صندوق بی آیند و رای خود را بیندازند.

کاندیدای سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری تصریح کرد: ناراحتی مردم حق است و به دلیل برخی از کاستی ها بوده، اما اگر دلیل شرکت نکردن باشد اشتباه است. مردم از صندوق رای ناراحت نباشند و در انتخابات شرکت کنند من از همه می خواهم در انتخابات شرکت کنند تا به نفع مردم و در جهت تغییر در وضعیت آنها اقدامات صورت گیرد.

رئیسی در پاسخ به این سوال که قول شما به مردم چیست؟ بیان کرد: من حرف هایی که در انتخابات گفتم برای رفع مشکلات مردم بود و برای انجام این کار شب و روز نمی شناسم و تمام تلاش خود را به کار می گیرم تا در نقش یک طلبه خدمتگزار مردم باشم.

وی گفت: تنها ایرانی بودن کافیست تا حقوق شهروندی تضمین شود؛ مردم حق دارند و دولت مکلف است به مردم خدمت کند من مردم را صاحب حق می دانم و برای دولت وظیفه قائم و حق را برای مردم و تکلیف را برای دولت می دانم و با تمام وجود در خدمت مردم خواهم بود تا مردم احساس کنند در زندگی آنها تغییر ایجاد شده است.

انتهای پیام

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۵
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۲۸ ۲۸ خرداد ۱۴۰۰
حق الناس اینست برای اراده مردم ارزش قائل باشند و بر اساس سلایق عده ای از طرف مردم تصمیم گیری نشود...
Iran (Islamic Republic of)
عمار
۱۰:۳۳ ۲۸ خرداد ۱۴۰۰
بنام خداوند جان و خرد :
انشاءالله و به حول قوه الهی خداوند جل جلاله و با رای حداکثری مستضعفین بینوایان ایران اسلامی پای صندوقهای رای سراسر ایران اسلامی پیشاپیش ریاست جمهوری آیت الله دکتر سید ابراهیم رئیسی خردمند عادل ائتلافگر تعاملگرای اعتدالگر مقتدر قدرتمند پر تلاش محبوب مردمی را به شخص شخیص محترم ایشان و به جمیع مستضعفین بینوایان ایران اسلامی و کابینه نخبگانی محترم کارآمد ایشان تبریک عرض می کنیم انشاءالله چهار سال آینده و چهار سال بعدیش با حضور ایشان و کابینه نخبگانی با تجربیات خوب ایشان مملکت از هر لحاظ جهشی و عدالت گستر پیشرفتهای چشمگیری خواهد کرد و برای مستضعفین بینوایان یارانه بگیران هم از هر لحاظ شرایط زندگی بهتر از بهتر خواهد شد و ارزانی بپا خواهد شد و مفاسد نابود خواهند شد و قدرت خرید ملت از هر لحاظ بالا خواهد رفت . والسلام و صلوات التماس دعا و التماس تفکر .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۳۱ ۲۸ خرداد ۱۴۰۰
منفی دادم پاک شد!!!
احسنت
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۰۴ ۲۸ خرداد ۱۴۰۰
کجا سیر میکنی برادر....
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۳۰ ۲۸ خرداد ۱۴۰۰
انشاالله فردا صبح اعلام می‌شود آقای رئیسی با اکثریت آرا انتخاب شد