حل مشکلات نیازمند جهاد کلی و جهش مدیریتی است

سعید جلیلی، گذر از وضعیت کنونی کشور را لازمه جهادی بزرگ، تلاشی سترگ و حرکتی همگانی خواند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، سعید جلیلی یکی از نامزد‌های سیزدهمین دوره ریاست جمهوری عصر امروز در برنامه «ایران سرای من» که از شبکه فارس پخش شد، گذر از وضعیت کنونی کشور را لازمه جهادی بزرگ، تلاشی سترگ و حرکتی همگانی خواند.

او با اشاره به اینکه برای حل مشکلات کشور در چهار سال آینده نمی‌شود مملکت را به صورت روزمرگی و اکتفا کردن به حداقل‌ها اداره کرد، اظهار داشت: برای حل مشکلات نیازمند یک جهاد کلی در میان مردم و جهش مدیریتی مسئولان هستیم.

جلیلی با اشاره به این که جهش بزرگ باید از استان‌های کشور آغاز شود گفت: امروز در هر استان، توانمندی‌ها و قابلیت‌های بسیاری وجود دارد که باید سند پیشرفت هر استان توسط خود مردم تهیه و با هدف مطالبه به مسئولان شناسانده و از آن‌ها برای رفع مشکلات موجود مدد گرفته شود.

سعید جلیلی با اشاره به وسعت، توانمندی و ظرفیت‌های بالای فارس نیز گفت: این استان می‌تواند با بهره گیری ازقابلیت‌ها و ظرفیت‌های نخبگان متخصص، جوانان انقلابی و مدیران پاکدست و با سابقه، الگوی جهش در کشور باشد.

این نامزد سیزدهمین دوره ریاست جمهوری، دستیابی به جهشِ بزرگ را مشروط بر جهش همه استان، شهر‌ها و روستا‌های کشور دانست و گفت: هر روستای ایران باید سلولی برای جهش کشور باشد.

او، استان فارس را الگویی مناسبی در بخش‌های کشاورزی، گردشگری، صنعتی و خدمات فنی مهندسی معرفی کرد و گفت: برای ایجاد جهشی بزرگ و در شان مردم باید از همه ظرفیت‌های استان استفاده شود.

سعید جلیلی در ادامه با بیان این که جهش و اداره کشور با کار واقعی میسر می‌شود نه کار نمایشی، اظهار داشت: اگر می‌خواهیم کشور در چهار سال آینده جهش یابد، باید مردم کمک کار دولت باشند تا نقایص و کوتاهی‌ها برطرف شود و به نوعی مردم بر کار دولت نظارت داشته باشند.

جلیلی، دولت سایه را یک گفتگو یک حرکت عمومی خواند و گفت: سایه مردم باید همواره بر سر دولت باشد و آن‌ها مطالبات قانونی و مشروع خود را در عرصه‌های اشتغال، رفع گرانی، افزایش تولید و بهتر شدن کسب و کار به گوش دولت برسانند و نقایص آن را گوشزد کنند.

نامزد سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری تاکید کرد: فرزندان جوانان دیروز که در عرصه دفاع مقدس حماسه آفریدند، امروز هم می‌توانند در عرصه‌های اقتصادی و صنعتی حماسه ساز باشند و جهشی بزرگ را برای کشور رقم بزنند.

انتهای پیام/ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار