موافقت رژیم صهیونیستی با راهپیمایی پرچم

پلیس رژیم صهیونیستی با برگزاری راهپیمایی تندرو‌های صهیونیست موافقت کرد.

به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان،  به نقل از خبرگزاری معا، پلیس رژیم صهیونیستی امروز (جمعه) اعلام کرد با درخواست برگزاری راهپیمایی تندرو‌های صهیونیست در شهر قدس در روز سه شنبه موافقت کرده است.

این راهپیمایی که «راهپیمایی پرچم» نام دارد، از خیابان «هنِفیئیم» آغاز شده و به سوی خیابان «سلطان سلیمان» و میدان «باب العامود» حرکت می‌کند و قرار است در آنجا شهرک نشینان صهیونیست اقدام به رقص و پایکوبی کرده و سپس به سوی «میدان تساهل» و در نهایت به سوی «دیوار ندبه» در مسجدالاقصی بروند.

در این مراسم که از سوی شهرک‌نشینان افراطی برنامه‌ریزی شده، قرار است صهیونیست‌ها با تجمع در خیابان‌های قدس اشغالی و تکان‌دادن پرچم رژیم صهیونیستی، بر لزوم پاکسازی نژادی علیه فلسطینی‌ها تاکید کنند.

راهپیمایی پرچم یک مراسم جدید است که به تازگی صهیونیست‌ها آن را برگزار می‌کنند و تاریخ برگزاری آن مطابق تقویم عبری است؛ روزی است که در سال ۱۹۶۷ اشغالگران صهیونیست توانستند بعد از جنگ به طور کامل قدس را اشغال کنند.

هر سال صهیونیست‌ها با مراسمات مختلف این روز اشغالگری قدس را جشن می‌گیرند و هزاران نفر از شهرک‌نشینان نیز در آن شرکت می‌کنند. مراسمات از دو روز قبل شروع می‌شود و مهمترین بخش این مراسمات راهپیمایی پرچم است که با حضور تعداد زیادی از اشغالگران، مخصوصا شهرک‌نشینان کرانه باختری برگزار می‌شود، بخش فراوانی از شرکت‌کنندگان در مراسم را نوجوانانی تشکیل می‌دهند که از سراسر اراضی اشغالی به قدس آورده شده‌اند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار