ستاد انتخاباتی ۵ نامزد ریاست جمهوری در بوشهر فعال شد

رئیس ستاد انتخابات استان بوشهر گفت: از میان هفت نامزد ریاست جمهوری ستاد انتخاباتی پنج نامزد در این استان فعال شده‌اند.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، محمدتقی ایرانی معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار و رئیس ستاد انتخابات استان بوشهر بیان کرد: با توجه به اینکه فعالیت ستاد‌های استانی نامزد‌های هفت گانه ریاست جمهوری آغاز شده در استان بوشهر نیز به جز دو نامزد دیگر ستاد انتخاباتی دیگر نامزدها فعال شده است.

محمدتقی ایرانی افزود: دو  نامزد باقی‌مانده نیز حکم رئیس ستاد آن‌ها صادر شده، ولی تاکنون ستاد مرکزی آنان راه‌اندازی نشده است.

او ادامه داد: هواداران نامزد‌های ریاست جمهوری در استان بوشهر بیشتر فعالیت خود را بر بستر فضای مجازی متمرکز کرده‌اند.

رئیس ستاد انتخابات استان بوشهر عنوان کرد: برای راه‌اندازی ستاد‌های فرعی نامزد‌های ریاست جمهوری محدودیتی وجود ندارد و در قالب‎های مختلفی مانند ستاد مردمی و اصناف، هوادارن می‌توانند برای حمایت از یک نامزد ستاد برپا کنند.


بیشتر بخوانید


ایرانی گفت: ستاد‌های اصلی و مرکزی که اطلاعات آن‌ها به فرمانداری‎ها و استانداری داده شده، برای حمایت از نامزد‌های خود قادر به استفاده از بنر آن هم با اندازه ‎های متعارف هستند.

او با دعوت از هواداران نامزد‌ها به آرامش و رعایت قانون بیان کرد: انتخاباتی حساس و مهم را پیش رو داریم و از این رو باید اخلاق‎مداری، قانون‎مداری، دوری از تخریب و توهین دیگر نامزد‌ها مورد توجه جدی قرار گیرد.

انتخابات سیزدهمین دوره ریاست جمهوری و ششمین دوره شورا‌های اسلامی شهر، روستا و تیره‌های عشایری جمعه هفته آینده یعنی ۲۸ خرداد برگزار می‌شود.

انتهای پیام/ک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.