اختصاص ۵ میلیارد تومان اعتبار به جاده دسترسی بیمارستان ولیعصر بهبهان

استاندار خوزستان گفت: ۵ میلیارد تومان اعتبار به منظور احداث جاده دسترسی به بیمارستان ولیعصر بهبهان اختصاص می‌یابد.

قاسم سلیمانی دشتکی استاندار خوزستان در حاشیه نشست نشست شورای برنامه ریزی شهرستان بهبهان در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، گفت: به منظور رفع مشکل مربوط به جاده دسترسی بیمارستان ولیعصر (عج) در همین شهرستان مصوب شد که ۵ میلیارد تومان اعتبار اختصاص یابد.

او با بیان اینکه ۵ میلیارد تومان دیگر به منظور تعریض جاده دسترسی بهبهان به بخش زیدون اختصاص یافته، افزود: مبلغی نیز قرار است از محل توازان و از سوی فرمانداری به منظور ساخت این جاده تخصیص داده شود.

سلیمانی دشتکی در خصوص اقدامات صورت گرفته در زمینه زیر ساخت‌های اینترنتی و مخابراتی بیان کرد: قرار شد سایت اینترنتی تامین اجتماعی، میدان قدس و شهر منصوریه تا آخر تیر ماه به بهره برداری برسد همچنین در زمینه آنتن دهی به روستا‌های اسد آباد و سایر روستا‌های بهبهان مقرر شد که حداکثر تا سه شنبه متولی آن مشخص گردد، زیرا که اختلاف نظری بین اداره کل مخابرات و اداره زیر ساخت‌ها و ارتباطات پیش آمد که هر ۲ مسئولیت را بر عهده نمی‌گرفتند، اما به هر ۲ مدیر تاکید شد با بازدید میدانی این مسئله هر چه سریع‌تر رفع گردد.

این مقام مسئول همچنین از تسریع روند ساخت پتروپالایش بخش زیدون با انجام اقداماتی در این خصوص خبر داد.

در این نشست همچنین در زمینه آبرسانی به روستا‌های شهرستان بهبهان مصوب شد تا مقداری از اعتبارات آن از استان و منابع تنش آبی و همچنین منابع درآمد‌های آبفا تخصیص یابد که تا چند ماه آینده به بهره برداری برسند.

انتهای پیام/ن

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.