معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری خوزستان:

محصولات تولیدی در شرکت لوله سازی فاقد بازار و کاربرد تجاری است

حسن زاده گفت: تکنولوژی تولید شرکت لوله سازی قدیمی است و محصولان این شرکت مشتری ندارد و باعث بدهی‌های زیادی برای سرمایه گذار شده است.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، سید نوراله حسن‌زاده، معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری خوزستان گفت: محصولات تولیدی در شرکت لوله سازی خوزستان فاقد بازار و کاربرد تجاری بوده و تکنولوژی تولید این کارخانه قدیمی است و محصول تولیدی این شرکت مشتری ندارد و همین موضوع باعث بدهی‌های زیادی برای سرمایه گذار آن شده است.

او افزود: در اوایل دهه ۸۰ شرکت لوله‌سازی خوزستان به بخش خصوصی واگذار شد و پس از آن به دلیل نبود توجیه اقتصادی کارخانه، مجددا طی چند نوبت به افراد دیگری نیز فروخته شد و برخی از جوسازی‌های پیش آمده مبنی بر فروش ماشین آلات کارخانه لوله سازی ناشی از اختلافات پیش آمده بین سهامداران این شرکت است.

حسن‌زاده با اشاره به اینکه در گذشته از شرکت آبفای خوزستان خواسته شد برای حمایت از سرمایه‌گذار بخش خصوصی (شرکت لوله سازی خوزستان) لوله‌های تولید شده را خریداری کند، تصریح کرد: اما بکارگیری لوله‌های تولیدی در طرح‌های صنعت آب امکان پذیر نبود و در نهایت مالک شرکت تصمیم به تغییر خطوط تولید گرفت تا با استفاده از طرح توجیه جدید مبتنی بر تولید محصولات دارویی، نسبت به فعالیت مجدد در این کارخانه اقدام کند.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری خوزستان ادامه داد: بخش زیادی از کارگران کارخانه طی سال‌های گذشته به شرکت فولاد خوزستان منتقل شدند و استانداری در بررسی خود به نتایجی دال بر تداوم رابطه استخدامی کارگری با این شرکت نرسیده است.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.