از کوچه‌گردی داوطلبان انتخابات شورا تا افزایش شعب رای

خبر‌های مربوط به انتخابات شورای اسلامی شهر و روستا در استان بوشهر را در این بسته خبری بخوانید.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از بوشهر، در این بسته خبری در کنار خبرهای رسمی، شنیده‌هایی از ششمین دوره انتخابات شوراهای شهر و روستا را به اطلاع شما می‌رسانیم.

افزایش شعب اخذ رای در استان بوشهر

دبیر ستاد انتخابات استان بوشهر گفت: ۸۴۵ شعبه اخذر رای در استان بوشهر از سوی هیات‌های اجرایی تعیین شده‌است و در مجموع هزار و ۷۸۴ صندوق برای برگزاری انتخابات ریاست جمهوری و شورا‌های اسلامی شهر و روستا در این شعبه‌ها مستقر می‌شوند که نسبت به دوره قبل ۷۸ صندوق اضافه شده‌است.

خسرو دهقانی عنوان کرد: از مجموع ۸۴۵ شعبه، ۴۳۵ شعبه ثابت شهری هستند که نسبت به دوره قبل ۵۸ شعبه (۱۵ درصد) افزایش یافته است.

در به در به دنبال هوادار

این روز‌ها داوطلبان شورای شهر در نقاط مختلف به دنبال این هستند که حمایت گروه‌ها و قشر‌های مختلف را به دست بیاورند و به همین علت با آن‌ها جلسه برگزار می‌کنند.
این داوطلبان به سراغ چهره‌های مطرحی از جامعه فرهنگیان، ورزشکاران، هنرمندان، کسبه و بازار، دانشجویان و چهره‌های مذهبی رفته‌اند و طبق شنیده‌ها توانسته‌اند که نظر برخی را جلب کنند.

تلاش برای تغییر فهرست

شنیده شده است برخی داوطلبان انتخابات شورای شهر بوشهر که نامشان در برخی فهرست‌ها دیده می‌شد کم کم در حال جدا شدن از فهرست حمایتی خود هستند و می‌خواهند به فهرست ائتلافی یکی از داوطلبان بپیوندند.

داوطلبان شورا چه می‌گویند؟

داوطلبان شوراها در نشست‌هایی که با گروه‌های مختلف برگزار می‌کنند بر شفافیت و دورماندن شورا از نگاه حزبی و جناحی تاکید دارند. آنان معتقدند که می‌توانند با حمایت مردم تغییر ایجاد کنند.

تامین فضایی امن و آرام مهمترین وظیفه مجریان و ناظران

فرماندار دشتی گفت: ۹۰ شعبه ثبت نام و اخذ رای برای انتخابات ۲۸ خرداد در این شهرستان پیش بینی شده است.

عبدالله نادری افزود: با توجه به بیماری کرونا و برای پیشگیری از تجمع و حفظ سلامتی رای دهندگان شعب اخذ رای این بیشتر از سال‌های گذشته است.

او بیان کرد: از ۹۰ شعبه در نظر گرفته شده برای انتخابات، ۴۶ شعبه ثابت و ۴۴ شعبه سیار است. همچنین ۴۶ شعبه در بخش مرکزی، ۳۲ شعبه در بخش کاکی و ۱۲ شعبه نیز در بخش شنبه و طسوج پیش بینی شده است.

فرماندار دشتی تاکید کرد: مهمترین وظیفه مجریان و ناظران انتخابات ریاست جمهوری وشورا‌های اسلامی شهر وروستا تامین فضای امن، آرام و با نشاط و با رعایت کامل بی طرفی و فراهم کردن زمینه برای حضور حداکثری مردم در انتخابات است.

انتهای پیام/ک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.