آتش‌سوزی منزل مسکونی یک مصدوم بر جای گذاشت

مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری کرمان گفت:آتش‌سوزی منزل مسکونی در خیابان شهدای دارلک یک مصدوم بر جای گذاشت.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، رضا میرزایی، مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری کرمان، گفت: بی‌احتیاطی و رعایت نکردن نکات ایمنی موجب آتش‌سوزی یک منزل مسکونی در شهر کرمان شد.

او، محل وقوع این حادثه را در خیابان «شهدای دارلک» اعلام کرد و افزود: آتش‌نشانان ایستگاه‌های شماره یک و شش بلافاصله بعد از اطلاع از این حادثه، در محل حضور یافتند.

مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری کرمان با اشاره به اینکه علت این حادثه، بی‌احتیاطی در استفاده از سیلندر گاز پیک‌نیک بوده است، اظهارکرد: آتش‌سوزی در حال سرایت به سایر قسمت‌های منزل بود که با حضور به‌موقع آتش‌نشانان، از گسترش حریق جلوگیری شد.

میرزایی بیان کرد: یک نفر مصدوم این حادثه، مرد ۶۰ ساله‌ای است که به علت معلولیت و ناتوانی خروج از محل حادثه، قبل از ورود آتش‌نشانان بر اثر شعله‌های آتش و دود دچار مصدومیت جدی شده و به همت عوامل اورژانس به بیمارستان منتقل شد.

او خطاب به شهروندان گفت: در زمان حوادث و آتش‌سوزی، ابتدا افراد دارای معلولیت را که قادر به مقابله اولیه با آتش یا فرار از محل حادثه نیستند، از محل خطر دور کنید.

انتهای پیام/ی

برچسب ها: آتش سوزی ، بی احتیاطی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار