فرماندار ارومیه:

محیط‌های روباز برای سخنرانی نامزد‌ها تعیین شده است

فرماندار ارومیه گفت: برای رعایت دستورالعمل‌های ستاد ملی مبارزه با کرونا، محیط‌ های روباز برای سخنرانی نامزد‌ها تعیین شده است

رسول مقابلی فرماندار ارومیه در گفتگو با خبرنگار‎ ‎گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه،‏  با اعلام اینکه سلامتی مردم و مشارکت رأی دهندگان در انتخابات از اهمیت ویژه برخوردار است، گفت: در راستای رعایت دستورالعمل‌های ستاد ملی مبارزه با کرونا، تمهیدات لازم برای روز رای گیری و همچنین فعالیت‌های تبلیغاتی نامزد‌ها و تجمعات مربوطه پیش بینی شده است.

مقابلی همچنین از افزایش زمان اخذ رای از ساعت ۷ صبح تا ۲ شب روز رای گیری در صورت تراکم رای دهندگان خبر داده و افزود: برای سخنرانی نامزد‌های انتخابات ریاست جمهوری و نمایندگان آنها، ۶ نقطه شامل محوطه و زمین چمن و تعدادی محل شامل محوطه آموزشگاه‌ها و مدارس در سطح شهر پیش بینی شده است.

وی با اشاره به اینکه برای انتخابات ۲۸ خرداد تعداد ۶۳۱ شعبه اخذ رای در سطح شهرستان ارومیه پیش بینی شده، یادآور شد: برای شهر ارومیه ۳۰۰ شعبه اخذ رای تدارک دیده شده که از این تعداد ۲۸۱ شعبه ثابت و ۱۹ شعبه سیار خواهد بود.

فرماندار ارومیه با بیان اینکه انتخابات ششمین دوره شورای اسلامی شهر ارومیه توسط ۹۰۰ دستگاه اخذ رای و به صورت الکترونیکی برگزار خواهد شد، افزود: البته انتخابات الکترونیکی شامل انتخابات ریاست جمهوری و شورا‌های دیگر شهر‌ها و روستا‌های شهرستان ارومیه نخواهد شد.

مقابلی با اعلام اینکه محدودیت‌هایی برای استقرار ستاد‌های تبلیغاتی نامزد‌ها در خیابان‌های هسته مرکزی شهر و محل‌های بسته پیش بینی شده، تصریح کرد: هرگونه سخنرانی و مراسم تبلیغاتی کاندیدا‌ها در محل‌های سرپوشیده ممنوع است و سخنرانی صرفاً در اماکن روباز با استفاده از یک سوم ظرفیت مکان‌های مذکور امکان پذیر خواهد بود.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.