افزایش تعداد شعبه‌های اخذ رای در اشنویه

فرماندار اشنویه گفت: امسال برای جلوگیری از ازدحام رای دهندگان در محل‌های اخذ رای شعبه‌های اخذ رای در این شهرستان افزایش یافت.

عبدالسلام مام عزیزی فرماندار اشنویه  در گفتگو با خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه، گفت: در این دوره از انتخابات برای جلوگیری از ازدحام رای دهندگان در محل‌های اخذ رای با توجه به شرایط کرونا، ۲ شعبه به تعداد شعبه‌های اخذ رای در این شهرستان اضافه شده است.

او اظهار داشت: برای برگزاری انتخابات سیزدهمین دوره ریاست جمهوری و ششمین دوره شورا‌های اسلامی شهر و روستا در این شهرستان، ۷۶ شعبه اخذ رای پیش بینی شده است که نسبت به دوره قبل ۲ شعبه افزایش پیدا کرده است.

مام عزیزی ادامه داد: با بررسی شرایط مقابله با کرونا و همچنین تعداد آرای اخذ شده در دوره‌های قبل در تمامی شعبه‌های اخذ رای، شعبه‌های پرازدحام در هر منطقه شناسایی و تصمیم به افزایش دو شعبه در داخل شهر اشنویه گرفته شد.

فرماندار اشنویه اظهار داشت: از مجموع کل شعبه‌های اخذ رای ۳۰ شعبه در شهر اشنویه و چهار شعبه در شهر نالوس عملیات اخذ رای را در مناطق شهری برعهده دارند.

مام عزیزی اضافه کرد: همچنین در مناطق روستایی نیز ۴۲ شعبه اخذ رای که ۲۴ شعبه در بخش مرکزی شامل ۷ شعبه ثابت و ۱۷ شعبه سیار و ۱۸ شعبه برای روستا‌های بخش نالوس شامل ۵ شعبه ثابت و ۱۳ شعبه سیار در نظر گرفته شده است.

او تاکید کرد: ملزومات بهداشتی مانند ماسک و مواد ضد عفونی کننده برای تمامی شعب‌ها پیش بینی شده است و مسئولان برگزاری تمام تلاش خود را برای حفظ سلامتی مردم با رعایت تمامی پروتکل‌های بهداشتی در شعب اخذ رای به طور دقیق و کامل به کار خواهند بست.

انتخابات سیزدهمین دوره ریاست جمهوری و ششمین دوره شورا‌های اسلامی شهر و روستا روز ۲۸ خرداد امسال برگزار خواهد شد؛ در مجموع ۳۳۷ کرسی برای شورا‌های اسلامی شهر و روستا در این دوره در شهرستان اشنویه پیش بینی شده است. نفرات واجد شرایط شهرستان اشنویه در انتخابات ۱۴۰۰ بیش از پنجاه هزار  نفر خواهد بود.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.