مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی سیستان و بلوچستان:

دستگاه‌های زیرمجموعه وزارت تعاون برای اجرای برنامه توسعه آمادگی دارند

جهاندیده گفت: مجموعه دستگاه‌های زیرمجموعه این وزارتخانه با توجه به شرح وظایف و جامعه مخاطب گسترده‌ای که دارند می‌توانند در اجرای برنامه‌های توسعه‌ای سیستان و بلوچستان نقش‌آفرین باشند.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان ،  مهرداد جهاندیده مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی سیستان و بلوچستان در نشست شورای هماهنگی دستگاه‌های تابعه وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی سیستان و بلوچستان اظهارداشت: با توجه به اینکه جامعه هدف این وازرتخانه اجتماعی بسیار گسترده بوده و آحاد جامعه از خدمات این وزارتخانه بهره‌مند می‌شوند خوشبختانه با تلاش‌های مضاعف و پیگیری‌های مدیران دستگاه‌های تابعه وزارت، میزان رضایتمندی از این خدمات بسیار زیاد است.

او افزود: در راستای هم‌افزایی به منظور اجرای تفاهم‌نامه منعقد شده بین بنیاد مسکن انقلاب اسلامی و استانداری سیستان و بلوچستان مجموعه دستگاه‌های وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی در استان آماده همکاری در این خصوص هستند.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی سیستان و بلوچستان خاطر نشان کرد: در اجرای بهتر طرح پیشرفت و آبادانی تفتان باید مسوولیت هریک از دستگاه‌ها مشخص تا در جهت تحقق اهداف طرح برنامه‌ریزی‌ها انجام شود.

فرماندار تفتان سیستان و بلوچستان نیز در این نشست گفت: طرح آبادانی و پیشرفت جامع تفتان از میان ۴۵۰ شهرستان کشور که متقاضی اجرای طرح بوده‌اند تصویب و انتخاب شد که پس از طرح شهرستان قلعه گنج دومین شهرستان کشور برای اجرای طرح آبادانی خواهد بود.

فریبا برنایی بجد افزود: مجموعه وزارت تعاون، کارو رفاه اجتماعی به دلیل گستردگی جامعه هدف و نوع خدماتی که ارائه می‌دهد تحت تأثیر این طرح خواهد بود و بیشترین کار در طول مسیر با دستگاه‌های زیرمجموعه وزارت مذکور است و به دلیل اهمیت این موضوع نخستین نشست تبیین و تشریح طرح در اداره کل تعاون کار و رفاه اجتماعی سیستان و بلوچستان برگزار شد.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار