خلیلی: صحنه‌های بازی با سپاهان هنوز جلوی چشمانم هستند

بازیکن اسبق تیم فوتبال پرسپولیس درباره آخرین شرایط تیمش در لیگ برتر توضیحاتی را ارائه کرد.

محسن خلیلی بازیکن اسبق تیم فوتبال پرسپولیس در گفت و گو با خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، در حاشیه مراسم سالگرد قهرمانی پرسپولیس در فصل ۸۷-۸۶ لیگ برتر گفت: از حبیب کاشانی تشکر می‌کنم که ما را به ۱۳ سال پیش برگرداند. خاطراتی مانند بازی‌های پشت سر هم، فشار مطبوعات، کسر۶ امتیاز از پرسپولیس برای ما زنده شد. فشار‌های زیادی روی ما بود، اما خدا را شکر که به خوبی و خوشی تمام شد و ما قهرمان شدیم و هواداران پرسپولیس شاد شدند.

خلیلی در ادامه گفت: در این مراسم رفیق‌های قدیمی مان را دیدیم و خوشحال شدیم. البته چند نفر از آن‌ها را دیده بودم، اما برای بقیه دلم تنگ شده بودم. چند نفر از همبازی‌ها هم در فوتبال مشغول هستند یا مسافرت بودند و نتوانستند در مراسم حاضر شوند. این اتفاقات باید بیفتد و امیدوارم تمام باشگاه‌ها چنین مراسم‌هایی برگزار کنند تا یاد و خاطره گذشته‌ها زنده شود.

بازیکن اسبق تیم فوتبال پرسپولیس درباره بازی هفته پایانی تیمش با سپاهان در فصل ۸۷-۸۶ اظهار داشت: دقیقه به دقیقه آن بازی از جمله گل دقیقه ۹۶ جلوی چشمانم هستند. خدا را شکر اکنون این اتفاقات برای پرسپولیس بیشتر رخ می‌دهد و تیم در ۴ سال گذشته موفق بوده است. همبستگی، همدلی و قهرمانی که از سال ۸۶ شروع شد را اکنون در پرسپولیس می‌بینیم. امیدوارم با حمایت هواداران بتوانیم پنجمین قهرمانی پیاپی را هم جشن بگیریم.

او در خصوص درگیری‌ها و حواشی دربی گفت: زمانی که حاشیه ایجاد می‌شد، می‌گفتند به خاطر جو ورزشگاه و هواداران است، اما اکنون به خاطر شیوع ویروس کرونا دیگر هواداری در ورزشگاه نیست. بازیکنان و افرادی که کنار زمین هستند باید صبور‌تر باشند، زیرا این رفتار‌ها خوب نیست و باید توجه کنیم که بچه‌های کم سن و سال، الگو‌های خودشان را درون زمین می‌بینند و هر اتفاقی که امروز در زمین فوتبال بیفتد، فردا بچه‌ها از همان رفتار‌ها در بازی‌های خودشان الگو برداری می‌کنند. به اعتقاد من جو باید آرام‌تر شود. نمی‌توانم بگویم چه کسی مقصر است، اما فضای مجازی حواشی را بیشتر می‌کند و کسانی هستند که از این فضا به خوبی استفاده نمی‌کنند و برای دیده شدن و افزایش فالوور، دست به رفتار‌های ناپسندی می‌زنند.

خلیلی افزود: فوتبال ۹۰ دقیقه است و باید درک کرد که هر کسی از جمله داور ممکن است اشتباه کند و ما باید از فوتبال لذت ببریم. به اعتقاد من کسانی که در فضای مجازی محبوبیت دارند، می‌توانند حواشی را کم کنند و بازیکنان و مربیان هم در این زمینه نقش مهمی دارند.

بازیکن اسبق تیم فوتبال پرسپولیس درباره بازی این تیم با شاهین بندرعامری گفت: قرعه پرسپولیس را خودم کشیدم. من هم قبلا اسم تیم شاهین بندرعامری را نشنیده بودم، اما این بازی‌ها برای تیم بزرگ پرسپولیس می‌تواند مشکل ساز باشد. به هر حال شاید بازیکنان شاهین بندرعامری فکرش را هم نمی‌کردند که به این زودی بازی تیمشان پخش زنده داشته باشد. مسلما این اتفاق انگیزه آن‌ها را بیشتر می‌کند. امیدوارم بازی با نتیجه خوب برای پرسپولیس به پایان برسد و اتفاق بدی رخ ندهد.


بیشتر بخوانید


او در خصوص شرایط تیم ملی کشورمان برای صعود به جام جهانی قطر گفت: مطمئناً اگر تیم ملی با این ظرفیت و بازیکنان به جام جهانی صعود نکند، بعد‌ها افسوس خواهیم خورد. امیدوارم شاهد شرایط خوبی باشیم و از مسئولان فدراسیون می‌خواهم که بهترین امکانات را برای بازیکنان فراهم کنند. امیدوارم فدراسیون از تجربه کسانی که قبلا به بحرین رفتند، بهره ببرد و بازیکنان هم با تمرکز بالا بازی کنند تا از گروه مان صعود کنیم و به جام جهانی برسیم.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار