کاشانی: بازیکنان متخلف در دربی، از مردم عذرخواهی کنند/ امیدوارم امسال پرسپولیس قهرمان آسیا شود

مدیر عامل سابق باشگاه پرسپولیس درباره درگیری‌های دربی پایتخت توضیحاتی را بیان کرد.

حبیب کاشانی مدیرعامل اسبق باشگاه پرسپولیس در گفت و گو با  خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره برگزاری مراسم سالگرد جشن قهرمانی سرخپوشان  در فصل ۸۷- ۸۶ لیگ برتر اظهار کرد: تیم فوتبال پرسپولیس در فصل ۸۷- ۸۶ بعد از ۱۰ سال قهرمان شد و بعد از آن  نوار قهرمانی سرخپوشان ادامه یافت. با توجه به اینکه پرسپولیس بازی دربی را برنده شده بود بهانه‌ای شد تا این مراسم را برگزار کنیم. همچنین از جعفر سمیعی مدیرعامل باشگاه، یحیی گل محمدی سرمربی تیم تشکر می‌کنم. پیشکسوتان امروز در اینجا جمع شدند و غایبان هم پیام‌هایی دادند و دلشان در اینجا بود.  

کاشانی درباره درگیری‌ها و بی اخلاقی‌های صورت گرفته بعد از بازی دربی گفت: به نظرم از معدود کشور‌هایی هستیم که این اتفاقات در آن می‌افتد. دربی‌های مختلفی در کشور‌های اروپایی برگزار می‌شود و فوتبال دنیا به این صورت اداره می‌شود و اتفاقات  در دربی تهران در آن کشور‌ها دیده نمی‌شود. من فکر می‌کنم که به فرهنگ غنی خود دست نیافتیم و  این موضوع باعث تعجب می‌شود که کشوری با این غنای فرهنگی این اتفاقات در فوتبالش رخ می‌دهد. متاسفانه رفتار احساسی در بازی دربی صورت گرفت و بازیکنان از رفتار خود پشیمان هستند، اما این پشیمانی سودی ندارد. همچنین هر بازیکنی بعد از حکم کمیته  انضباطی باید از مردم عذرخواهی کند.  

مدیر عامل سابق پرسپولیس گفت: دوستانی که در بازی دربی آن رفتار‌ها را مرتکب شدند، متوجه باشند که بچه‌ها در تلویزیون آن‌ها را می‌بینند و  تماشای این رفتار‌ها شایسته آن‌ها نیست. اگر هر بازیکنی اشتباهی کرده از مردم عذرخواهی کند و کمیته انضباطی هم وظیفه خود را انجام می‌دهد و به طور حتم با متخلفان برخورد می‌کند.  

سرخپوشان نگاهی به فصل آینده داشته باشد 

کاشانی درباره اینکه تیم پرسپولیس پنجمین قهرمانی را به دست می‌آورد، بیان کرد: به هر حال پرسپولیس از تیم‌های خوب ما است و در بالای جدول حضور دارد. من فکر می‌کنم سرخپوشان باید نگاهی به فصل بعد داشته باشند، چون چند بازیکن  قرار است جدا  شوند و  باید آن‌ها را حفظ کرده و  تیم خود را تقویت کنند. امیدوارم امسال تیم پرسپولیس  قهرمانی آسیا را بعد از ۲ فصل ناکامی به دست آورد. ان شا الله موفقیت  در آسیا باعث شود تا  بازیکنان پرسپولیس در دنیا بدرخشند و به جمع لژیونر‌های ما در فوتبال دنیا اضافه شوند.  

او در پایان گفت: امیدوارم استعداد‌های ایرانی روز به روز در دنیا بدرخشند و باعث درخشش فوتبال ایران شوند. آرزو می‌کنم بازی‌های تیم ملی در مسابقات انتخابی جام جهانی خوب پیش برود و ملی پوشان لحظات خوشی برای مردم رقم بزنند.


 بیشتر بخوانید


انتهای پیام/ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار