علی‌عسگری: پرسپولیس مشکلی برای بازی در جام حذفی ندارد

بازیکن اسبق تیم فوتبال پرسپولیس در مورد آخرین وضعیت این باشگاه، توضیحاتی را بیان کرد.

حمیدرضا علی‌عسگری بازیکن اسبق تیم فوتبال پرسپولیس در گفت‌وگو با خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، در حاشیه مراسم سالگرد قهرمانی این تیم در فصل ۸۷- ۸۶، اظهار داشت: فصل ۸۷- ۸۶ یکی از شیرین‌ترین قهرمانی‌های پرسپولیس در لیگ برتر اتفاق افتاد و امروز هم سالروز همان مراسم است. اتفاق جالبی بود، زیرا خیلی از بچه‌ها را دیدم. خیلی خوشحالم که موفق شدم در این مراسم شرکت کنم.  

بازیکن اسبق پرسپولیس در خصوص بازی این تیم با شاهین بندر عامری در جام حذفی، گفت: فکر می‌کنم گل محمدی در این مسابقه از بازیکنان جوان‌تر استفاده کند. بعید است پرسپولیس در این بازی مشکلی داشته باشد.

او درباره مشکلات مالی پرسپولیس، اعتقاد داشت: مسئولان باید با بازیکنان به شکلی برخورد کنند که از نظر بدنی افت نکنند، زیرا می‌توانند در این فصل نیز درآمدزایی داشته باشند. ابتدا باید پول بازیکنان و مربیان پرداخت شود و سپس به فکر سرمایه گذاری باشند.

علی‌عسگری در خصوص وضعیت تیم ملی ایران در مسابقات انتخابی جام جهانی، گفت: من فکر می‌کنم وضعیت تیم ملی ایران امیدوار کننده است، زیرا وقتی بازیکنان لژیونر به تیم ملی اضافه می‌شوند سطح ما بالاتر می‌رود.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار