ادعای بنی گانتز: حماس بهای سنگینی خواهد پرداخت!

وزیر جنگ رژیم صهیونیستی مدعی شد حماس بهایی سنگین را متحمل می‌شود.

به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان، به نقل از تلویزیون سوریه، در پی حملات سنگین حماس به شهر‌های فلسطین اشغالی، وزیر دفاع رژیم صهیونیستی اعلام کرد حماس بهایی سنگین را خواهد پرداخت.

وزیر جنگ رژیم صهیونیستی همچنین در ادامه ادعا‌های بی اساس خود گفت: ما تمایلی به تشدید تنش در کرانه باختری نداریم؛ اما در صورتی که تروریسم از آنجا نیز سر در آورد؛ ما آن را سرکوب می‌کنیم.

ادعای وزیر جنگ رژیم صهیونیستی در حالی بیان شده که تصاویر منتشر شده از بمباران تل آویو از سوی نیرو‌های مقاومت، فرار شهرک نشینان از موشک‌های مقاومت را نشان می‌دهد.

همچنین ادعا‌های بنی گانتز در حالی مطرح می‌شود که رسانه‌های خبری گزارش دادند ساکنان ارتش رژیم صهیونیستی گفته اند ساکنان تل آویو باید به پناهگاه‌ها بروند و تا اطلاع ثانوی در آنجا بمانند.

گفتنی است درگیری‌های فلسطین و اسرائیل از هشتم مه با تشدید شدید تنش‌ها همراه بوده که این مسأله پس از آغاز درگیری‌هایی در منطقه حرم شریف قدس و محل شیخ جراح کلید خورد. این درگیری‌ها پس از آن صورت گرفت که رژیم صهیونیستی اقداماتی را برای اخراج خانواده‌های فلسطینی از خانه هایشان به اجرا در آورد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار