اقامه نماز عید فطر در ده محله شهر کوهبنان

رئیس اداره تبلیغات اسلامی کوهبنان گفت: در ده محله شهر کوهبنان نماز عید فطر اقامه می‌شود در روستا‌ها نیز مکان‌های تعیین شده است.


به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، در آستانه عید فطر حجت الاسلام احمد رضا قربانی رئیس سازمان تبلیغات کوهبنان گفت: تمامی مسلمانان ماه رمضان را با روزه داری و تسلط بر غریزه‌ها و خواسته‌های نفس به منظور اطاعت از خواست الهی پشت سر می‌گذارند و پایان این برنامه عظیم عبادی را جشن می‌گیرند و طبیعی است که ماهی به عظمت و شکوه رمضان که سراسر فیض و برکات الهی در آن نازل می‌شود، عیدی به بزرگی فطر می‌طلبد.

او افزود: باید به این حقیقت توجه داشت که بر اساس فرمایش حضرت علی (ع) این روز، برای کسی عید است که روزه اش قبول و نماز و عبادتش پذیرفته گردد و آنان که در استفاده صحیح از برنامه انسان ساز ماه رمضان کوتاهی کردند، در پشیمانی و حسرت به سر می‌برند.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی کوهبنان بیان داشت: عید فطر، روزی است که همه مسلمانان جهان در کنار یکدیگر به نماز می‌ایستند و به عبادت خداوند متعال می‌پردازند و کام خویش را با حلاوت ذکر او شیرین می‌کنند.

حجت الاسلام قربانی گفت: عیدفطر، نمادی از وحدت، همدلی و برادری مسلمانان است وحدتی که سبب ذلت و ناامیدی شیطان و نیز خواری استکبار و دشمنان اسلام می‌شود.

اوافزود: دشمنان با دیدن صف‌های به هم پیوسته مسلمانان در نماز عید فطر می‌فهمند که دیگر جایی برای آنان نخواهد بود و نمی‌توانند اهداف شوم خود را در جوامع اسلامی پیاده کنند.

حجت الاسلام قربانی گفت: به اطلاع مردم روزه دار و شریف شهرستان کوهبنان می‌رساند با توجه به مصوبه ستادملی مقابله باکرونا نماز عید فطر امسال به صورت محله‌ای در شهر کوهبنان به صورت همزمان در ساعت ۷:۳۰ دقیقه اقامه خواهد شد.

او تصریح کرد: مومنین می‌توانند روز عید با رعایت ضوابط بهداشتی، زدن ماسک و به همراه داشتن زیر انداز و مهر نماز در مکان‌های تعیین شده جهت حضوربا شکوه در نماز عید فطر شرکت کنند.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی کوهبنان تاکید کرد: در مسجدامام صادق (ع)، امامزاده بی بی عصمت (س)، مسجدعلی ابن ابی طالب (ع)، مسجدالرضا (ع)، مسجدامام خمینی (ره)، مسجدصاحب الزمان (عج)، امامزاده سلیمان (ع)، مسجدجامع واقع در محله انصار، تکیه شهید روح الامینی، مسجد امام رضا (ع) واقع درشهرک امام رضا (ع) نماز عید فطر اقامه خواهد شد.

اوافزود: دربخش پابدانا و روستا‌ها نیز در مکان‌های تعیین شده نماز عید فطر اقامه خواهدشد.

انتهای پیام /ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.