رئیس شورای اسلامی شهر مشهد:

روز قدس برای امت اسلامی یک روز مهم است

رئیس شورای اسلامی مشهد با اشاره به جمعه آخر ماه مبارک رمضان و روز جهانی قدس گفت: جریان صهیونیستی با تثبیت روز قدس متوقف شد، امت اسلامی این روز را گرامی می‌دارد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، محمدرضا حیدری رئیس شورای اسلامی شهر مشهد در جلسه علنی شورای اسلامی شهر مشهد که امروز ۱۳ اردیبهشت‌ماه طبق روال هر هفته برگزار شد، با اشاره به مناسبت‌های ویژه هفته جاری گفت: روز‌های معلم و کارگر را مجدد گرامی می‌داریم و روز آزادی مطبوعات را به‌عنوان حقوق اجتماعی که نقش مؤثری در رشد جوامع داشته است نیز گرامی می‌داریم.

او افزود: شب قدر را نیز پیش رو داریم که این روز و شهادت حضرت علی علیه السلام را تسلیت عرض می‌کنم. در کنار این غم، توجه به سیره و روش حکومت‌داری و زندگی مولا ضروری است. اندیشه امام بی‌نظیر است و نامه ایشان به مالک اشتر دستاورد‌های مهمی را در زمینه حقوق بشر داشته است.


بیشتر بخوانید


رئیس شورای اسلامی شهر مشهد با اشاره به جمعه آخر ماه مبارک رمضان و روز جهانی قدس ادامه داد: جریان صهیونیستی با تثبیت روز قدس متوقف شد. امت اسلامی این روز را گرامی می‌دارد، اگرچه این یکی‌دو سال به‌دلیل کرونا نتوانستیم این روز را به‌خوبی گرامی بداریم.

در آغاز دوره خدمت، شهر را با بدهی تحویل گرفتیم

بتول گندمی رئیس کمیسیون برنامه، بودجه، فناوری اطلاعات و منابع انسانی شورای شهر مشهد در نطق پیش از دستور به برخی خدمات این شورا اشاره و گفت: در این شب‌های قدر آرزوی گشاده‌دستی در حق‌الناس کنیم. همچنین شهادت حضرت امیر (ع) را که مظهر عدل و داد است، تسلیت می‌گویم.

او افزود: ما در اردیبهشت ۹۶ از مردم رأی گرفتیم، بعد از ۱۴ سال سختی‌های فراوان، فهرستی را به‌عنوان لیست امید به مردم ارائه کردیم و مردم با لطف خود ما را شایسته این مأموریت دانستند.

رئیس کمیسیون برنامه، بودجه، فناوری اطلاعات و منابع انسانی شورای شهر مشهد ادامه داد: مردم بدانند کسی که متفاوت از بدنه فکر می‌کند، برایش رپورتاژ نمی‌سازند، بلکه او را در پستو‌ها می‌برند.هر دو شهردار شهرمان در این دوره تمام تلاش خود را کردند.

گندمی بیان کرد: در آغاز دوره خدمت، شهر را با بدهی تحویل گرفتیم و قصد نداشتیم چیزی را گردن قبلی‌ها بیندازیم، اما با سکوت هم نمی‌شد نگفت که با منابع چه شده است. نکته درخور توجه اینکه کل بودجه شهرداری از سال ۹۲ تا ۹۶ حدود ۲۶ میلیارد تومان بوده که این بودجه از سال ۹۷ تا ۱۴۰۰ به حدود ۶۳ میلیارد تومان رسیده است. ما کار کرده‌ایم و آنچه را که قول دادیم تحقق یافته است.

او در پایان نطق خود تصریح کرد: ما هر آنچه را که در توان داشتیم وسط گذاشتیم و در دوران سختی زحمت‌ها کشیده شد و اگر بخواهم حرف‌هایم را خلاصه کنم باید بگویم

خنک آن قماربازی که بباخت هرچه بودش

بنماند هیچش الا، هوس قمار دیگر

منبع:شهرآرا نیوز

انتهای پیام//ف.ب

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.