انتقاد مایک پنس از عملکرد بایدن

معاون رئیس جمهور سابق آمریکا از سیاست‌های جو بایدن، رئیس جمهور این کشور انتقاد کرد.

به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از خبرگزاری اسپوتنیک، مایک پنس، معاون رئیس جمهور سابق آمریکا که برای شرکت در انتخابات ریاست جمهوری آمریکا در سال ۲۰۲۴ زمینه سازی می‌کند و گروهی هم با نام حمایت از دستاورد‌های دولت دونالد ترامپ ایجاد کرده است با انتقاد از سیاست‌های داخلی جو بایدن، رئیس جمهور این کشور گفت: بایدن با اتخاذ حجم بسیار گسترده‌ای از سیاست‌های لیبرال، دستاورد‌های ما را با خطر مواجه کرده است.

مایک پنس همچنین اخیرا قرارداد تالیف دو کتاب را درباره زندگی نامه اش با انتشارات "سایمون و شوستر" امضا کرده است.

پنس اخیرا در "شورای خانوادگی پالمیتو" در کارولینای جنوبی به عنوان یک گروه محافظه کار مسیحی دستاورد‌های خود و ترامپ را در چهار سال حضور در کاخ سفید ستود.

معاون رئیس جمهور سابق آمریکا در این سخنرانی که بطور تصادفی با پایان ۱۰۰ روز اول ریاست جمهوری جو بایدن همراه شده بود از سیاست‌های چپگرایانه دولت بایدن با زبانی تند انتقاد کرد و گفت: دولت بایدن و هریس در طول ۱۰۰ روز گذشته بهمنی از سیاست‌های لیبرال را در این کشور اتخاذ و اجرا کرده اند و این سیاست‌ها دستاورد‌هایی را که ما تاکنون داشته ایم با خطر مواجه می‌کنند.

مایک پنس از اقدام دولت جو بایدن مبنی بر انحلال کمیسیون ۱۷۷۶، انحلال کمیته مشورتی تاسیس شده در سال ۲۰۲۰ توسط ترامپ برای حمایت از آموزش ملی و لغو طرح موسوم به برنامه ریزی خانواده انتقاد کرد.

پنس از پاسخ به سوالی درباره احتمال شرکت در انتخابات سال ۲۰۲۴ ریاست جمهوری آمریکا خودداری کرد. اما با توجه به آن که کارولینای جنوبی مهم‌ترین نقطه در جنوب آمریکاست که نامزد‌های ریاست جمهوری نامزدی خود را در آن جا اعلام می‌کنند احتمالا اولین حضور پنس در این منطقه به معنای زمینه سازی برای اعلام نامزدی اش در انتخابات آتی ریاست جمهوری آمریکا است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار