ترامپ: دولت بایدن «بی‌نزاکت» است

دونالد ترامپ، رئیس‌جمهور پیشین آمریکا با انتقاد از سخنرانی جو بایدن در کنگره، دولت فعلی این کشور را «بی‌نزاکت» توصیف کرد.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان، جو بایدن، رئیس‌جمهور آمریکا در آستانه صدمین روز ریاست‌جمهوری خود سخنرانی سالانه‌اش در مقابل کنگره را ایراد کرد که با انتقاد دونالد ترامپ، رئیس‌جمهور پیشین این کشور همراه شد.

ترامپ در مصاحبه‌ای تلویزیونی با شبکه فاکس‌نیوز دولت بایدن را به‌دلیل این‌که بایدن از دستاوردهای ادعایی دولت ترامپ یاد نکرده است، «بی‌نزاکت» توصیف کرد.

مجری شبکه فاکس‌نیوز به ترامپ گفت: «آقای رئیس‌جمهور، متأسفانه این دولت، (دولت جو بایدن) شما و دولت شما را سرزنش می‌کند و اشاره‌ای به بسیاری از دستاورد‌هایی که دولت شما داشته است، نمی‌کند.»

رئیس‌جمهور سابق آمریکا در پاسخ گفت: «مشخصاً آن‌ها آدم‌های بسیار بی‌نزاکتی هستند. من واکسن آوردم. آن‌ها دوست دارند واکسن تزریق کنند وقتی حتی رسانه‌های جعلی هم اعتبار واکسن را به آن‌ها نمی‌دهد. ما واکسن آوردیم و ده‌ها میلیون زندگی در سراسر جهان را با واکسن نجات دادیم.»

دونالد ترامپ همچنین مدعی شد: «اگر من رئیس‌جمهور نبودم تا ۵ سال دیگر واکسن کرونا در کار نبود، ولی افراد بایدن می‌خواهند اعتبار آن را به نام خود کنند. من پدر واکسن کرونا هستم. آنتونی فائوچی می‌گفت ساخت واکسن ۳ الی ۴ سال طول می‌کشد، ولی ما در ۹ ماه آن را تولید کردیم.»

ترامپ با اشاره به ورود بازرسان فدرال آمریکا به منزل رودی جولیانی، وکیل شخصی‌اش، آن را در قیاس با عدم رسیدگی به تخلفات جان کری، «استاندارد دوگانه» دموکرات‌ها دانست.

دونالد ترامپ همچنین گفت: «صددرصد به شرکت در انتخابات ریاست جمهوری سال ۲۰۲۴ فکر می‌کنم.»

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار