دیدار السیسی با رئیس کنگره جهانی یهودیان در قاهره

رسانه‌های مصری از دیدار رئیس جمهور این کشور با رئیس کنگره جهانی یهودیان و هیئت همراهش در قاهره خبر دادند.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از شبکه رصد، «عبدالفتاح السیسی»، رئیس جمهور مصر، امروز با «رونالد لاودِر»، رئیس کنگره جهانی یهودیان، که ۷۰ مرکز صهیونیستی در دنیا را اداره می‌کند در کاخ ریاست جمهوری این کشور دیدار کرد.

طبق اطلاع رسانی کاخ ریاست جمهوری مصر «عباس کامل»، رئیس اطلاعات مصر، نیز در این دیدار حضور داشته است.

«سفیر بسام رادی»، سخنگوی رسمی ریاست جمهوری، اظهار داشت که السیسی در این جلسه به بررسی برخی از مسائل در چارچوب روابط مصر و آمریکا و همچنین روند صلح در خاورمیانه و مسائل مختلف دیگر مانند افکار افراطی در منطقه پرداخته است.

طبق گفته رسانه‌های محلی عبدالفتاح در این دیدار بر از سرگیری مذاکرات طرف‌های فلسطینی و صهیونیست با هدف حل و فصل عادلانه و همه جانبه مسئله فلسطین مطابق با قوانین بین المللی تأکید کرده است.

رونالد لاودر در این جلسه ادعا کرد مصر ستون امنیت خاورمیانه است! همچنین او اظهار کرد برای تقویت روابط مصر و آمریکا تلاش خواهد کرد.

رونالد لاودر یکی از صهیونیست‌های متعصب است که صاحب شرکت استی لاودر نیز می‌باشد این شرکت در سال ۱۹۰۱ به منظور گسترش شهرک‌سازی و گسترش برنامه اشغال فلسطین تاسیس شد.

کنگره جهانی یهودیان نیز در شهر قدس برگزار می‌شود و لاودر در خصوص این اقدام گفته است این تصمیمی برای حمایت کامل از رژیم صهیونیستی بود.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۰۸ ۰۲ ارديبهشت ۱۴۰۰
السیسی خودش یهودیه. کله شقیها و نفهمی‌ها مرسی باعث شد اینا دوباره حکومت مصر رو به دست بگیرند
آخرین اخبار