اعمال محدودیت‌های وضعیت نارنجی در بوئین زهرا

فرماندار بوئین‌زهرا گفت: همه محدودیت‌های وضعیت نارنجی در این شهرستان اعمال می‌شود.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین، مصطفی آقاعلی فرماندار شهرستان بوئین‌زهرا در جلسه ستاد پیشگیری و مقابله با ویروس کرونای شهرستان با اعلام اینکه شهرستان در وضعیت نارنجی قرار دارد گفت: در این وضعیت تردد خودرو‌های شخصی از ساعت ۲۲ تا ۳:۳۰ دقیقه بامداد در شهرستان ممنوع است و برای خودرو‌های متخلف جریمه ۲۰۰ هزار تومانی اعمال خواهد شد.

آقاعلی افزود: تمام مبادی ورودی و خروجی شهر‌های شهرستان مسدود خواهد شد؛ ورود و خروج به شهر‌ها از یک مسیر ممکن خواهد بود و نیروهای انتظامی و بسیج این مبادی ها را کنترل می‌کنند.

او اضافه کرد: برگزاری هر گونه مراسم ترحیم و عروسی، مسابقات و مراسمی که منجربه تجمعات شود ممنوع است و برگزار کنندگان مراسم به مراجع قضایی معرفی خواهند شد.

فرماندار شهرستان بوئین‌زهرا گفت: تالار‌ها فقط ۴۸ فرصت دارند تا مراسم خود را برگزار کنند و از روز ۱۸ فروردین ماه فعالیت آن‌ها ممنوع است.

آقاعلی با بیان اینکه فعالیت مشاغل گروه ۳ تا اطلاع ثانوی ممنوع است؛ افزود: فعالیت کلیه سالن‌های ورزشی، آرایشگاه‌های زنانه، چایخانه‌ها و کافه‌ها ممنوع است و فقط پیرایشگاه‌های مردانه میتوانند با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی فعالیت کنند.

او اضافه کرد: ساعت فعالیت همه اصناف و مشاغل گروه ۱ و ۲ تا ساعت ۲۲ است و نظارت بر اصناف تشدید یافته و اصنافی که دستورالعمل‌های بهداشتی را رعایت نمی‌کنند پلمب خواهند شد.

فرماندار بویین زهرا گفت: فعالیت غذاخوری‌ها و رستوران‌ها فقط به صورت برون بر است و باید از پذیرش مشتری خودداری کنند.

به گفته او، همه کارکنان ادارات، سازمان‌ها و نهاد‌های دولتی مستقر در شهرستان بوئین زهرا باید در محل کار خود حضور یابندو هیچ گونه دورکاری قابل قبول نیست و فقط کارکنانی که تست کرونای آن‌ها مثبت باشد با ارائه مستندات پزشکی معتبر می‌توانند در محل کار خود حضور پیدا نکنند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.