نماینده ولی فقیه در استان بوشهر:

حضرت علی اکبر (ع) الگوی مناسبی برای جوانان است

آیت‌الله غلامعلی صفایی بوشهری، حضرت علی اکبر (ع) را الگوی مناسبی برای جوانان در تمام طول تاریخ دانست.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، آیت‌الله غلامعلی صفایی بوشهری، نماینده ولی فقیه در استان بوشهر ظهر امروز در برنامه‌ای ویژه روز جوان در فضای مجازی، با تبریک سالروز میلاد حضرت علی اکبر (ع) و گرامیداشت روز جوان ویژگی‌های آن حضرت در نهضت عاشورا پرداخت و بیان کرد: شخصیت آسمانی حضرت علی اکبر (ع) دارای ابعاد است که می‌توان در آخرین سخنان سیدالشهدا (ع) پدر آن حضرت مشاهده کرد.

او با استناد به روایات از امام حسین (ع) که حضرت علی اکبر (ع) از نظر اخلاق ظاهر، باطنی، تعاملات رفتاری و گفتاری همانند جدش رسول الله (ص) است افزود: زندگی حضرت علی اکبر (ع) مدرسه آسمانی برای آموختن آموزه‌های الهی به ویژه برای جوانان است.

امام جمعه بوشهر، حضرت علی اکبر (ع) را الگوی مناسبی برای جوانان در تمام طول تاریخ دانست و بیان کرد: حضرت علی اکبر (ع) نماد ولایتمداری و مجاهدت در راه دین و مبارزه علیه مستکبران است.

صفایی بوشهری، با بیان اینکه حضرت علی اکبر (ع) شهید احیا دین و امر به‌معروف و نهی از منکر است عنوان کرد: حضرت علی اکبر (ع) الگوی آسمانی جوان تراز اسلام ناب محمدی (ص) است.


بیشتر بخوانید


او با تاکید بر الگوگیری از حضرت علی اکبر (ع)، به نقش مهم جوانان در جامعه، توسعه، پیشرفت و رسیدن به کمال پرداخت و بیان کرد: جوانان انقلابی، آینده سازان تمدن ایران اسلامی خواهند بود.

رئیس شورای فرهنگ عمومی استان بوشهر بهره‌مند شدن از روحیه انقلابی را در همه امور کارساز همراه با موفقیت دانست و بیان کرد: بصیرت اجتماعی و روحیه انقلابی باید شاخص جوانان باشد چراکه برخورداری جوانان از روحیه انقلابی زمینه ساز رشد و کمال و سعادت است.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.