نگاه مسئولان به ورزش باید تغییر کند

مسئول هیئت ورزش‌های رزمی گناوه گفت: ورزش دیگر پر کردن وقت روزانه نیست و نگاه مسئولان به امر ورزش باید تغییر کند.

نگاه مسئولان به ورزش باید تغییر کندبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، خالد خلیلی در نشست هیئت رزمی پنجاک سیلات گناوه با مسئول ورزش بانوان شهرستان گناوه و رییس هیئت ورزش‌های گناوه به مناسبت روز جوان افزود: در گناوه ۱۶ مربی رزمی در سبک‌های مختلف مشغول به فعالیت هستند که بعضی از آن‌ها در سطح شهرستان و استان و حتی مربی کشوری هستند.

وی گفت: در روزگاری که جوانان ما نیاز به حمایت دارند و خانواده‌ها باید بیشتر به فکر آن‌ها در بیرون از خانه باشند می‌تواند با شرکت در کلاس‌های ورزشی و پر کردن اوقات فراقت آن‌ها ، در پرورش روح و جسم آن‌ها کمک بزرگی به آینده آن‌ها کنند.

مسئول هیئت ورزش‌های رزمی گناوه تصریح کرد: اگر به مدت چند ماه درب سالن‌های ورزشی بسته شود و ورزش کاران و جوانان به جای ورود به سالن‌ها و اماکن ورزشی در کوچه و خیابان‌ها اوقات فراغت خود را سپری کنند چه معضل و مشکلاتی برای نسل جوان ما پیش خواهد امد؟

خلیلی در مورد بودجه ورزشی و سرانه ورزش در هیئت‌های رزمی گناوه گفت: واقعا در بحث بدوجه و هزینه کرد در ورزش رزمی در گناوه ضعیف عمل شدهبه طوری که در هشت سال گذشته فقط دو میلیون تومان به این هیئت تعلق گرفته است و اغلب هزینه کرد‌های ورزشی این هیئت در اعزام ورزشکاران به مسابقات استانی و کشوری توسط خیرین بوده که جا دارد از همه آن‌ها تشکر و قدر شود.

وی بیان کرد: اغلب مربیان ما فاقد حقوق و مزیا هستند و با هزینه شخصی خود فعالیت می‌کنند و نیازمند حمایت مسئولین هستند تا شاهد افتخار آفرینی خود و شاگردان ان‌ها باشیم.

مربی پنجاک سیلات گناوه و تیم ملی ایران نیز در این نشست گقت: ورزش دیگر پر کردن وقت روزانه نیست و ورزش برای جامعه یک مقوله ضروری شده و نگاه مسئولان به امر ورزش باید تغییر کند.

زینب اسلامی گفت: در گناوه ورزشکاران زیادی هستند که در سطح استان و حتی ملی افتخارات زیادی دارند و برای اعزام آن‌ها به مسابقات استانی و کشوری یا اردو‌های ملی با مشکلات مالی شدیدی برخورد می کنیم که گا‌هی خانواد‌ها از دادن هزینه اعزام ان‌ها عاجز هستند و این لطمه بزرگی به این جوانان وارد می‌شود.

وی عنوان کرد: الان ما ورزشکارانی داریم که باید به اورد‌های تیم ملی برود که منتظر مساعدت مسئولین هستند تا این ورزشکاران را به اوردی تیم ملی اعزام کنیم.

انتهای پیام/م

ورزش دیگر پر کردن وقت روزانه نیست

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
fatemeh asadi
۲۲:۴۸ ۳۰ فروردين ۱۳۹۸
درود به استاد خليلي دلسوز و زحمت كش