کاراته کای قزاقستانی:

مصدومیت مانع رقابتم با پورشیب شد/ راه برای حضورم در المپیک توکیو باز است

دانیار یولداشف گفت: مصدومیتم در مسابقات کاراته وان ترکیه مانع حضورم در فینال این رقابت ها شد.

دانیار یولداشف نایب قهرمان مسابقات کاراته وان ترکیه که فینال این بازی ها را برابر ذبیح الله پورشیب از دست داد, در گفت‌وگو با خبرنگار کشتی و رزمی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، اظهار داشت: مصدومیتم در مسابقات کاراته وان ترکیه و آن هم در مرحله نیمه نهایی مانع حضورم در فینال این رقابت ها شد. با صلاحدید کادر فنی در فینال حضور پیدا نکردم و بازی برابر پورشیب را از دست دادم.

او درباره این مسابقات بیان کرد: بابت حضور روی تاتامی بعد از مدت زمانی طولانی بسیار خوشحالم. شرایط در استانبول واقعا خوب بود و جو مسابقات را با وقفه‌ای طولانی مدت به واسطه شیوع ویروس کرونا حس کردیم. اگرچه این مسابقات حس زمانی که بدون وجود ویروس کرونا به روی تاتامی می‌رفتیم را به ما القا نمی‌کرد، اما در هر صورت آن را به فال نیک می‌گیرم.

یولداشف درباره امکان حضورش در المپیک توکیو اظهار کرد: هنوز کار تمام نشده است و من هم در کنار همه تلاش می‌کنم تا بلیت توکیو را رزرو کنم.

کاراته کای قزاقستانی در مورد تمرینات این روزهایش عنوان کرد: واقعا تمرینات در این شرایط راحت نیست چرا که همه کشور‌ها به خاطر شیوع کرونا در قرنطینه هستند و همواره در تلاش بودیم تا راهی برای سفر پیدا کنیم. وقتی هم که شرایط شیوع ویروس کرونا بهتر از روز‌های دیگر بود تلاش می‌کردیم سفر‌هایی برای تمرینات داشته باشیم تا کارمان راحت‌تر شود.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار