علیپور: انتظار مبارزه با حریف صربستانی را می‌کشیدم/ شرایط بازی در مسابقات کسب سهمیه المپیک را دارم

دارنده مدال نقره  رقابت‌های کاراته وان ترکیه درباره این مسابقات توضیحاتی را مطرح کرد.

رزیتا علیپور دارنده مدال نقره  رقابت‌های کاراته وان ترکیه در گفت و گو با خبرنگار کشتی و رزمی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، در خصوص این مسابقات بیان کرد:  بعد از یک سال وقفه، مسابقات کاراته وان ترکیه برگزار شد و این رقابت‌ها  اولین مسابقه‌ای بود که توانستیم در آن شرکت کنیم. برای حاضر شدن روی تاتامی هیجان بالایی داشتیم چرا که در این یک سال به صورت انفرادی و بعد تیمی تمرین می‌کردیم.

او افزود: شخصا می‌خواستم روی نقاط ضعفم بیشتر تمرکز کنم و خدا را شکر تا حدود زیادی موفق شدم و به لحاظ فنی به چیزی که خواستم رسیدم. رقبای اصلی ام در کاراته وان ترکیه حضور داشتند و یکی از حریفانم از کشور ترکیه بود که موفق شدم  او را شکست بدهم. او سهمیه المپیک را در اختیار دارد و این چندمین باری است که توانستم او را از پیش رو برداشتم.

علیپور ادامه داد: حریف صربستانی ام هم به فینال مسابقات رسید و خیلی دوست داشتم  این شخص به من در مرحله نهایی برخورد کند، اما آسیب دیدگی مانع از این اتفاق شد. واقعا دوست داشتم قبل لیسبون به این مسابقات برسم و می‌خواستم بدانم با چه تاکتیکی برابر رقبا به روی تاتامی بروم.

می‌توانم در مسابقات کسب سهمیه المپیک به روی تاتامی بروم

بازیکن تیم ملی کاراته در مورد غیبت در فینال این مسابقات به واسطه آسیب دیدگی عنوان کرد: به محض اینکه به شهرم برسم کار‌های درمانی و فیزیوتراپی را شروع می‌کنم و قطعا به مسابقات کسب سهمیه المپیک می‌رسم. شاید وقفه‌ای یک هفته تا ۱۰ روز متوجه من شود تا بتوانم خوب ریکاوری کنم و بعد برای مسابقات کسب سهمیه لیسبون حاضر خواهم شد.

برابر حریف نروژی ام مصدوم شدم

علیپور عنوان کرد: رقبایم همگی در مسابقات کاراته وان ترکیه قدرتمند بودند و در گام اول موفق شدم رقیب اسلواکیایی ام که نایب قهرمان اروپا بود را از پیش روی بردارم و بعد برابر حریفان اوکراین، نروژی پیروز شدم. در دیدار برابر حریف نروژی با تکنیکی که اجرا کردم مچ پایم دچار پیچ خوردگی شد و تاندون پایم دچار کشیدگی شد سعی کردم توجه نکنم و بازی را ادامه دادم و بعد از این بازی هم حریف ترکیه‌ای را بردم. به خاطر این آسیب دیدگی با سرمربی تیم ملی و پزشک تیم ملی صحبت کردم و صلاح بر این بود تا در مسابقه فینال شرکت نکنم تا از پارگی احتمالی جلوگیری کنم.

بازیکن تیم ملی کاراته گفت: می‌خوهم از خوشقدم  و قاسمی بابت برنامه ریزی خوبی که برای مسابقات داشتیم تشکر کنم. خوشقدم سرمربی تیم ملی  برای هر حریفی تاکتیکی داشت. بیشتر از مدالی که دشت کردم از عملکردم  راضیم. از طباطبایی رئیس فدراسیون کاراته و اشرف امینی نایب رئیس سید محمد حسینی بدنساز تیم ملی هم سپاسگزارم.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار