فرمانده سپاه امام رضا (ع) مطرح کرد:

پیروزی در جنگ اقتصادی و رفع مشکلات معیشیت مردم، اولویت‌های فعلی کشور

فرمانده سپاه امام رضا (ع) گفت: اولویت ما در این روز‌ها پیروزی در جنگ اقتصادی و رفع مشکلات معیشیت مردم است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، سردار سرتیپ پاسدار یعقوب علی نظری در جلسه قرارگاه رسانه‌ای خراسان رضوی گفت: امروز در عرصه جنگ اقتصادی قرار داریم و نکته مهم این است که تحت تاثیر عملیات روانی دشمن در حوزه اقتصادی قرار نگیریم.

او افزود: اختلاف نظر‌ها در حوزه رسانه امری طبیعی است منتهی در دل این اختلافات باید یک وحدت رویه مناسب به ویژه در مسائل حساس و مرتبط با انقلاب اسلامی شکل بگیرد که خوشبختانه در میان رسانه‌های استان این هم افزایی وجود دارد.


بیشتر بخوانید


فرمانده سپاه امام رضا (ع) ادامه داد: برای استقلال باید هزینه پرداخت کنیم؛ همچنان که در حوزه دفاعی هزینه ما برای دستیابی به استقلال، دفاع مقدس بود در حوزه اقتصادی و فرهنگی و علمی نیز باید در مسیر خودکفایی و استقلال قدم برداریم.


سردار نظری بیان کرد: برخی نارسایی‌ها که امروز در حوزه اقتصادی شاهد آن هستیم به دلیل روند تکاملی در حوزه استقلال اقتصادی است و باید با همت بیشتر و هم‌افزایی تمامی دستگاه‌ها در این مسیر قدم برداریم و نقش رسانه نیز بسیار حساس است.


او با تاکید بر اینکه قویا اعتقاد داریم که با همین داده‌ها و داشته‌های اقتصادی نیز می‌توان مدیریت مناسبی صورت داد، تصریح کرد: شبکه بسیج و سپاه آمادگی کامل دارد به ویژه در حوزه شبکه توزیع و نظارت دستگاه‌های ذی‌ربط را یاری کند.


فرمانده سپاه امام رضا (ع) تاکید کرد: رسانه‌ها باید توانمندی‌ها و دستاورد‌ها و نقاط مثبت را برجسته‌ سازی کنند.


انتهای پیام// م.ب

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.