فرمانده سپاه امام رضا (ع):

حرکت کلی نظام موفقیت آمیز بوده است

فرمانده سپاه استانی امام رضا (ع) گفت: حرکت کلی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و مقابله با دشمنان کاملا موفق بوده و آنچه را هم که در آن مشکلی وجود دارد مربوط به اجرای جزییات است.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، سردار یعقوبعلی نظری فرمانده سپاه امام رضا (ع) در نشست مجمع سالیانه بسیج جامعه پزشکی خراسان رضوی در مشهد گفت: خادمان نظام جمهوری اسلامی ایران اکنون مسئول اجرای جزییات هستند، در این حوزه نیز نباید به سمتی رفت که نظام در کلیات دچار مشکلی شود بنابراین می‌بایست اجرای جزییات به خوبی مدیریت شود.

او به نحوه مواجه امام راحل در زمان جنگ تحمیلی اشاره و افزود: حضرت امام خمینی (ره) با یک مواجه منطقی نتیجه را مشخص و پدیده شوم جنگ را تبدیل به گنجی بزرگ برای نظام جمهوری اسلامی کرد.

فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در خراسان رضوی ادامه داد: بحران ویروس همه‌گیر کرونا، تحریم و دیگر مشکلات نیز پدیده‌هایی هستند که با تدبیر و برخورد منطقی می‌توان همه آن‌ها را پشت سر گذاشت.

سردار نظری بیان کرد: هیچ حرکتی در جامعه بدون جلودار به نتیجه نمی‌رسد. بسیج در کشور ما به عنوان جلودار در مسیر تعالی‌بخش نظام جمهوری اسلامی ایران در حرکت است.
 
انتهای پیام// ف.غ
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.