كشف مواد محترقه در خراسان جنوبی

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی خراسان جنوبی گفت: مأموران پلیس امنیت عمومی استان طی ۳ عملیات جداگانه ۴ هزار و ۸۰۰ عدد مواد محترقه کشف کردند.

سرهنگ حیدری معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی خراسان جنوبی در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند، گفت: مأموران پلیس امنیت عمومی خراسان جنوبی به منظور اجرای طرح برخورد با توزیع کنندگان و فروشندگان مواد محترقه مرتبط با چهارشنبه آخر سال، با انجام اقدامات اطلاعاتی اخباری مبنی بر فروش مواد محترقه در مرکز استان دریافت کردند که پیگیری موضوع در دستور کار پلیس اطلاعات قرار گرفت.

او افزود: مأموران در تحقیقات و بررسی‌های انجام شده یک واحد صنفی و ۲ خودرو را که در حال توزیع و فروش مواد محترقه بودند شناسایی کردند که با هماهنگی مقام قضائی در بازرسی از آن‌ها ۴ هزار و ۸۰۰ عدد مواد محترقه کشف کردند.


بیشتر بخوانید


سرهنگ حیدری با بیان این که متهمان دستگیر شده با تشکیل پرونده به مقام قضائی معرفی شدند از مردم و خانواده‌ها خواست تا به منظور پیشگیری از حوادث ناگوار چهارشنبه آخر سال ضمن همکاری با پلیس موارد مشکوک را از طریق فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اطلاع دهند.

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی خراسان جنوبی هشدار داد: افرادی که در شب چهارشنبه آخر سال اقدام به سلب آسایش عمومی و برهم زدن نظم جامعه می‌کنند بازداشت و تا ۱۵ فروردین در بازداشت به سر می‌برند و توقیف خودرو رانندگان متخلف نیز تا همین تاریخ خواهد بود.

انتهای پیام/ ر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.