پروین: پرسپولیس امسال هم با اختلاف ۱۰ امتیاز قهرمان لیگ می‌شود +فیلم

پیشکسوت فوتبال کشورمان در ارتباط با مسائل روز فوتبال ایران صحبت کرد.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، علی پروین پیشکسوت فوتبال کشورمان در حاشیه دیدار دوستانه تیم‌های رسانه ورزش و پیشکسوتان سرخابی عنوان کرد: از همه دوستانی که باعث برگزاری این بازی دوستانه برای مرحوم علی انصاریان و مهرداد میناوند شده‌اند تشکر می‌کنم  و باز هم به خانواده آن ۲ مرحوم و جامعه ورزش تسلیت می‌گویم.

پروین درباره سلب میزبانی از نماینده‌های کشورمان برای برگزاری مسابقات آسیایی عنوان کرد: تا زمانی که درمجامع بین المللی کرسی نداشته باشیم شرایط همین گونه است.

او ادامه داد: نامه نگاری و اعتراض دیگر فایده‌ای ندارد، ما باید قبل از تصمیم نهایی AFC به فکر این روز‌ها بودیم.

پروین درباره شانس تیم‌های کشورمان در مسابقات آسیایی و مقدماتی جام جهانی گفت: جام جهانی که به احتمال زیاد صعود می‌کنیم و امیدوارم تیم‌های ما در لیگ قهرمانان آسیا به راحتی از گروه‌های خود صعود کنند.

پروین در ارتباط با شرایط تیم پرسپولیس عنوان کرد: شک نکنید که پرسپولیس این فصل نیز قهرمان می‌شود و فکر می‌کنم سرخپوشان امسال با اختلاف ۱۰ امتیاز قهرمان می‌شوند.

علی پروین درباره سرمربی تیم ملی گفت: باید بازی‌های تیم ملی را با هدایت او ببینیم.

پروین درباره انتقال بازیکنان سرخابی به تیم‌های رقیب عنوان کرد: زمان ما این اتفاق را اشتباه می‌دانستند، اما اکنون فوتبال حرفه‌ای شده و  بازیکنان به راحتی در این ۲ تیم جا به جا می‌شوند.

 


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۰۹ ۲۴ اسفند ۱۳۹۹
همون طور که در تلویزیون موقع برگذاری فینال آسیا گفتی بچه ها با اختلاف دو گل قهرمان آسیا میشن
آخرین اخبار