افتتاح ۸۴ پروژه عمرانی و اقتصادی در شهرستان گرمسار

با حضور استاندار سمنان، معاون وزیر صمت و مدیرعامل شرکت گاز ایران ۸۴ پروژه عمرانی و اقتصادی در شهرستان گرمسار به بهره برداری رسید.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان، علیرضا آشناگر استاندار سمنان در ابتدای سفر خود به گرمسار دو پروژه عمرانی و آموزشی را در دانشکده دولتی گرمسار افتتاح کرد.

پروژه برق رسانی به سایت دانشگاه دولتی گرمسار به مساحت ۱۶ هکتار با اعتبار ۲۰ میلیارد ریال و پروژه ساختمان آموزشی و اداری دانشگاه دولتی گرمسار به زیر بنای ۱۱۰ متر مربع و با اعتبار ۴۰ میلیارد ریال به بهره برداری رسید.

آشناگر استاندار سمنان در ادامه از روند اجرای پروژه‌های عمرانی دانشگاه گرمسار نیز بازدید کرد.

استاندار سپس به منطقه ویژه اقتصادی گرمسار رفت و به همراه محسن صالحی نیا مدیرعامل سازمان گسترش و نوسازی صنایع ایران پروژه خط انتقال آب و شبکه توزیع منطقه ویژه اقتصادی گرمسار به طول ۱۵ کیلومتر و با اعتبار داخلی ۴۰۰ میلیارد ریال را افتتاح کرد.

در این سفر عملیات اجرایی پروژه احداث آنتن ریلی اختصاصی بندر خشک منطقه ویژه اقتصادی گرمسار را به طول حدود ۵ کیلومتر و با اعتبار ۶۰۰ میلیارد ریال آغاز به کار کرد.

محسن صالحی نیا، معاون وزیر صمت از تحولات مهم در حوزه استقرار واحد‌های صنعتی در منطقه ویژه اقتصادی گرمسار خبر داد و افزود: خوشبختانه در فاز اول ۲۵۰ هکتار و در فاز دوم نیز به همین مقدار زیر ساخت‌ها برنامه ریزی می‌شود.

صالحی نیا افزود: با ۸۰ واحد تولیدی و سرمایه گذار قرارداد منعقد شده است که ساخت و ساز ۶۰ واحد در نیمه نخست سال آینده اجرا خواهد شد.

معاون وزیر صنعت معدن و تجارت افزود: منطقه ویژه اقتصادی گرمسار به دلیل شرایط منطقه‌ای و نزدیکی به پایتخت ظرفیت مناسبی برای استقرار واحد‌های بزرگ صنعتی است.

در ادامه اردشیر مطهری نماینده مردم شهرستان‌های گرمسار و آرادان در مجلس شورای اسلامی آینده منطقه ویژه اقتصادی گرمسار را درخشان توصیف کرد و افزود: باید مردم اقدامات بنیادی و زیر ساختی را در منطقه با استقرار واحد‌های تولیدی لمس کنند.

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار