دهه فجر ۷۷ طرح در شاهرود به بهره‌برداری می‌رسد

سرپرست فرمانداری شاهرود گفت: ۷۲ طرح عمرانی و پنج طرح اقتصادی با اعتباری بالغ بر ۲۱۳ میلیارد تومان در دهه فجر به بهره‌برداری می‌رسد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان، ابوطالب جلالی سرپرست فرمانداری شاهرود در نشست مطبوعاتی ضمن تشریح برنامه‌های دهه فجر گفت :با افتتاح ۷۷ طرح ۴۴۱ شغل ایجاد خواهد شد.

او با بیان اینکه حجم سرمایه گذاری در حوزه عمرانی ۷۳ میلیارد تومان است، افزود: سرمایه‌گذاری در بخش غیر دولتی در حوزه اقتصادی هم ۱۴۰ میلیارد تومان برآورد شده است.

جلالی از آغاز عملیات اجرایی ۲۹ طرح در دهه فجر امسال خبر داد و تصریح کرد: ۲۶ طرح عمرانی و سه طرح اقتصادی با اعتباری بالغ بر ۲۳۵ میلیارد تومان و با اشتغال‌زایی ۱۴۵ نفر کلنگ زنی خواهد شد.

سرپرست فرمانداری شهرستان شاهرود با اشاره به اینکه تعداد طرح‌های قابل افتتاح امسال نسبت به سال گذشته کاهش داشته است، اظهار داشت: هزینه طرح‌های امسال نسبت به سال گذشته دستکم سه برابر بوده که این میزان اعتبار نشان دهنده اهمیت این طرح‌ها است.

 او ادامه داد: در سفر نخست رئیس جمهوری به شهرستان اعتباری بالغ بر ۱۴۲ میلیارد تومان به شاهرود تخصیص یافت که ۱۳۵ میلیارد تومان آن محقق شده است.

جلالی اظهار داشت: در سفر دوم هم ۱۶۲ میلیارد تومان به طرح‌های شهرستان مصوب شد که تاکنون ۵۴ میلیارد تومان از آن محقق شده است.

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.