برگزاری کارگاه‌های آموزشی حضوری و غیرحضوری ویژه دانش آموزان حمیدیه

رئیس اداره موزش و پرورش حمیدیه گفت: ۴۲ کارگاه آموزشی حضوری و غیرحضوری ویژه دانش آموزان مقاطع ابتدایی، متوسطه اول و دوم برگزار شده است.

عزیز مزرعه رئیس اداره آموزش و پرورش حمیدیه در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، گفت: ۴۲ کارگاه آموزشی مختلف برای مقاطع ابتدایی، متوسطه اول و متوسطه دوم به صورت حضوری و بعضی به صورت غیرحضوری برگزار شده است.

او با بیان اینکه همچنین بیش از ۱۰۸ ساعت کارگاه آموزشی برای معلم‌ها و مدیران برگزار شده است، افزود: با شناخت همه دانش‌آموزانی که به شبکه شاد و ابزار لازم دسترسی دارند سعی کردیم از طریق آموزش‌های آنلاین همراه با الگو‌های آموزشی آن‌ها را همراهی کنیم.

مزرعه در خصوص دانش‌آموزان فاقد گوشی هوشمند و تبلت اظهار داشت: برای این قبیل دانش آموزان یا به صورت حضوری یا به صورت درسنامه و از طریق تلویزیون اقدام شد، بطوریکه از ابتدای سال تحصیلی تاکنون هیچ دانش آموزی در شهرستان حمیدیه از آموزش بی نصیب نمانده است.

رئیس اداره آموزش و پرورش حمیدیه تصریح کرد: هم اکنون نظام آموزشی ما با توجه به شیوع ویروس کرونا موظف است که نسبت به تغییر فرآیند آموزشی، بروزرسانی و تغییر الگوی رفتاری و کاری اقدام کند، همچنین مدیران و معلمان باید با بکارگیری و آموزش و ابزار‌های فناوری اطلاعات خود را به روز کنند

به گفته این مقام مسئول، بزرگترین مجموعه فناوری کشور در اختیار وزارت آموزش و پرورش است و لزوم ایجاد شبکه و فعالیت و شناخت خواص و آگاهی همه‌جانبه از مخاطبین که دانش‌آموزان ما هستند را می‌طلبد.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
محمد
۲۳:۳۱ ۱۳ بهمن ۱۳۹۹
من مال حمیدیه هستم...همش دروغه به خدا....فقط تصویر سازی و عکس گرفتن دروغی هست....کاش از آقای مزرعه سئوال میکردید با چه مجوزی دستور بازگشایی مدارس شهری وروستایی بالای 50 نفر وداده و دبیران و دانش آموزان و حضورشون اجباری کرده....آقای مزرعه وزیر آموزش و پرورش هست یا حاجی میرزایی
آخرین اخبار