کارگاه آموزشی عفاف و حجاب در اندیکا برگزار شد

مدیر اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی اندیکا از برگزاری کارگاه آموزشی عفاف و حجاب ویژه بانوان در این شهرستان خبر داد.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، سجاد کاظمی سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی اندیکا گفت: کارگاه یک روزه آموزش عفاف و حجاب با هدف گرامیداشت ایام فاطمیه، تحکیم بنیان خانواده و اشاعه فرهنگ حجاب در اجتماع و محیط کار با حضور بانوان شاغل ادارات در سالن اجتماعات سازمان تبلیغات اسلامی شهرستان برگزار شد.

او ضمن تاکید بر این که زن ایرانی در طول تاریخ هیچگاه بدون حجاب نبود و دین اسلام نیز جایگاه و کرامت زن ایرانی را ارتقای داد، بیان داشت: برخی مسئولان شهرستانی از تریبون‌ها و در جلسات رسمی اداری نسبت به پوشش بانوان نگرانی‌هایی را مطرح می‌کنند.

کاظمی افزود: این در حالی است که بانوان شهرستان اندیکا به دلیل پایبندی به عرف و مذهب، حجاب و پوشش متناسب با عرف جامعه را رعایت می‌کنند و در این کارگاه یک روزه که با مشارکت سازمان تبلیغات اسلامی و حوزه علمیه خواهران در دو نوبت صبح و عصر برگزار شد به مباحث تاریخچه حجاب، عفاف و حجاب در فضای مجازی و مد و مدگرایی پرداخته شد.

مدیر اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی اندیکا ادامه داد: مریم سلیمانی مدیر حوزه علمیه خواهران و زهرا شمس از اساتید این حوزه تدریس این کارگاه را بر عهده داشتند و در پایان به شرکت کنندگان گواهی آموزشی اعطا شد.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.