برگزاری کارگاه درسنامه نویسی و بسته تحولی مدارس در بهبهان

معاون آموزش ابتدایی آموزش و پرورش بهبهان از برگزاری کارگاه درسنامه نویسی و بسته تحولی مدرسه خوانا ویژه آموزگاران ابتدایی در بستر پیام رسان شاد خبر داد.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، جمشید شجاعی معاون آموزش ابتدایی آموزش و پرورش بهبهان گفت: کارگاه درسنامه نویسی و بسته تحولی مدرسه خوانا ویژه آموزگاران ابتدایی شهرستان با هدف ارتقای دانش حرفه‌ای معلمان برگزار شد.

او افزود: این کارگاه با مدرسی الهام مرضات کارشناس مسئول آموزش ابتدایی و زرین استاد معلم فرهیخته بهبهان و با حضور ۶۰۰ آموزگار ابتدایی به صورت مجازی دربستر پیام رسان شاد به صورت لایو برگزار شد.

شجاعی تصریح کرد:  در این کارگاه نحوه تدوین درسنامه برمبنای اهداف درسی به عنوان ابزاری درکنار سایر روش‌های آموزشی ویژه دانش آموزانی که دسترسی به هیچ گونه امکاناتی ندارند به ویژه دانش آموزان مناطق روستایی و عشایری ارائه شد.

معاون آموزش ابتدایی آموزش و پرورش بهبهان گفت: در ادامه این کارگاه، پیرامون اهداف بسته تحولی خوانا و لزوم اجرایی شدن این طرح در برنامه درسی پایه‌های ابتدایی با هدف تمرین گفت و گو و مهارت ورزی در نوشتن و خواندن توضیحات و آموزش‌های لازم ارائه شد.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.