رویداد‌های حوزه پزشکی و سلامت در سبزوار و تربت حیدریه

درحشش سبزوار در جشنواره علوم پزشکی رازی و ارزیابی ایجاد رشتۀ پزشکی در تربت حیدریه از رویداد‌های حوزه پزشکی و سلامت در خراسان رضوی است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد،  دانشگاه علوم پزشکی سبزوار در بیست و ششمین جشنواره تحقیقاتی علوم پزشکی رازی موفق به کسب رتبه برتر شد.

 فرشته قراط معاون تحقیقات و فناوری دانشگاه علوم پزشکی سبزوار گفت: در جشنواره تحقیقاتی علوم پزشکی رازی که با حضور دکتر نمکی وزیر بهداشت برگزارشد مرکز رشد این دانشگاه با توجه به داوری‌های صورت گرفته در شاخص‌های اختصاصی، موفق به کسب رتبه دوم در حوزه توسعه فناوری‌های سلامت بین دانشکده‌ها و دانشگاه‌های علوم پزشکی کشور شد.

او افزود: با کسب این رتبه، درصدی از سهام وزارت بهداشت از صندوق‌های پژوهش و فناوری به دانشگاه‌های علوم پزشکی سبزوار و شیراز اختصاص یافت و در این جشنواره از برگزیدگان تجلیل شد.

راه‌اندازی رشتۀ پزشکی تحولی عظیم در حوزۀ سلامت منطقه تربت حیدریه

علی رستمی  فرماندار ویژه تربت حیدریه گفت: این شهرستان به لحاظ موقعیت خاص، محور ارائه خدمات بهداشتی درمانی در جنوب خراسان رضوی به‌شمار می‌رود.

او در نشست با اعضای تیم ارزیاب رشتۀ پزشکی در کلان منطقۀ ۹ کشور با بیان این که حوزۀ سلامت از پایه‌های توسعۀ منطقه محسوب می‌شود افزود: راه‌اندازی رشتۀ پزشکی تحولی عظیم در منطقه خواهد بود و کمک شایانی به ارتقای خدمات سلامت خواهد کرد.
 
انتهای پیام// ف.غ
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.