۳۱ پروانه فعالیت دفتر نمایندگی رسانه‌ها در سمنان صادر شد

معاون فرهنگی و رسانه‌ای ارشاد استان سمنان گفت: امسال ۳۱ پروانه فعالیت دفتر نمایندگی رسانه‌ها و همچنین مطبوعات فعال سطح کشور در استان صادر شده است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان، ابوالفضل صادقی نژاد معاون فرهنگی و رسانه‌ای ارشاد استان سمنان در نشستی با حضور معاونان ارشاد اسلامی در حوزه توانمندی‌های بخش فرهنگی سمنان، ضمن بیان اینکه طی سال جاری ۳۱ پروانه فعالیت دفتر نمایندگی رسانه‌ها و همچنین مطبوعات فعال سطح کشور در استان صادر شد، تاکید کرد: هدف از این کار رسیدگی به امور مرتبط با رسانه‌ها است.

او بیان کرد: پروانه‌های صادره در سطح استان سمنان منطبق بر دستورالعمل اجرایی ساماندهی مطبوعات و توزیع آگهی‌ها در مجموعه ارشاد اسلامی صادر شده است.

معاون ارشاد اسلامی استان سمنان با بیان اینکه ساماندهی رسانه‌ها در حوزه‌های مختلف مکتوب و رسانه‌های دیگر هدف اصلی صدور پروانه‌های مذکور است، تاکید داشت: این پروانه‌ها در حقیقت به رسانه‌ها رسمیت می‌بخشد.

صادقی نژاد افزود: این مجوزها به همت ارشاد اسلامی استان سمنان و با هماهنگی معاونت مطبوعاتی وزارت خانه صادر شده تا بتوانیم شکل نظام‌مندی به ساماندهی امور مطبوعات استان سمنان بدهیم.

انتهای پیام / گ

برچسب ها: ارشاد ، رسانه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.