۵۵۰ طرح اقتصادی استان سمنان تسهیلات بانکی دریافت کردند

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار سمنان گفت: با هدف ارتقای اشتغال زایی و رفع موانع تولید در ماه‌های اخیر ۵۴۶ طرح های اقتصادی تسهیلات بانکی دریافت کردند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان، علی رضا شریفی نژاد در نشست کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان سمنان ضمن بیان اینکه همراهی بانک‌ها در پرداخت تسهیلات برای رونق تولید در سطح استان مساعد است، تاکید کرد: براساس آمار در ماه‌های گذشته ۵۴۶ طرح اقتصادی در بخش کشاورزی و صنعتی استان سمنان برای دریافت تسهیلات به بانک‌های عامل معرفی شد که به بیشتر این طرح‌ها پرداختی انجام شد.

او با بیان اینکه تا کنون به بیش از ۶۰ درصد از طرح‌های مصوب کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان سمنان با مساعدت بانک‌های عامل، تسهیلات پرداخت شد، گفت: علی‌رغم این تلاش‌ها باز هم روند اعطای تسهیلات به طرح‌های مصوب کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان سرعت گیرد.

معاون استاندار سمنان با بیان اینکه مصوبه‌های جلسات اقتصادی در استان با توجه به حساسیت موجود برای رفع مشکلات بخش صنعت و تولید باید در کمتر از ۲۴ ساعت به دستگاه‌های اجرائی ابلاغ شود، گفت: از جلسات آینده دستگاه‌های اجرایی فعال و غیرفعال در گره‌گشایی از مشکلات بخش تولید به اصحاب رسانه و مردم استان معرفی خواهد شد.

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.