محفل انس با قرآن و شهدای مقاومت در محلات

محفل انس با قرآن و شهدا به مناسبت سالگرد شهادت شهید حاج قاسم سلیمانی در شهر محلات برگزار شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک، به مناسبت سالگرد شهادت سردار شهید حاج قاسم سلیمانی و شهدای مقاومت، محفل استانی انس با قرآن کریم و شهدا، یادواره لاله‌های روشن برگزار شد.

این برنامه به میزبانی دارالقران امام خمینی و آموزش و پرورش شهرستان محلات بصورت زنده در کانال فضای مجازی دارالقران امام خمینی پخش شد.

قرائت دلنوشته به سردار سلیمانی از سوی یکی از دانش آموزان، قرائت قرآن کریم و همچنین مدیحه‌سرایی از دیگر برنامه‌هایی بود که در این مراسم اجرا شد.

در این مراسم حجت الاسلام حاج رضایی توجه به محفل انس با قرآن و شهدا، به ویژه توجه به مکتب شهید سلیمانی را برای دانش‌آموزان و فرهنگیان با اهمیت دانست.

حجت الاسلام حاج رضایی گفت: مکتب شهید سلیمانی که با ایمان، عمل صالح، اخلاص و ولایت پذیری درجبهه مقاومت تا نثار خون خود از پای نایستاد، باید سرلوحه و الگوی دانش‌آموزان و فرهنگیان عزیز باشد.

سردار سپهبد شهید قاسم سلیمانی بزرگترین فرمانده ضد تروریسم جهان و فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران سیزدهم دیماه ۹۸ با دستور رسمی و مستقیم رئیس جمهور آمریکا و با موشک هوا به زمین نظامیان آمریکا ترور شد.

سردار سلیمانی بامداد جمعه سیزدهم دیماه ۹۸ به دعوت رسمی نخست وزیر عراق به منظور گفتگوی مشورتی با هواپیما به این کشور سفر کرد و با خودرو غیر نظامی در حال خروج از فرودگاه بود که ترور شد.

در پی حمله تروریستی آمریکایی ـ صهیونیستی در فرودگاه بغداد به خودروی سردار سرافراز سپاه اسلام، سپهبد حاج قاسم سلیمانی، ایشان به همراه جمعی از همراهانش به ویژه ابومهدی المهندس معاون حشد الشعبی، نیروی نظامی رسمی کشور عراق به فیض شهادت نائل آمدند.

همچنین در پی این تنش آفرینی هواپیمای مسافربری پرواز تهران_اوکراین در آسمان تهران به اشتباه هدف موشک پدافندی قرار گرفت و ۱۷۶ سرنشین آن به شهادت رسیدند.

انتهای پیام / ج

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.