یادواره شهدای شهر آوه برگزار شد

ششمین یادواره شهدای شهر آوه ساوه با حضور مردم و مسئولان برگزار شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک، ششمین یادواره‌ی شهدای شهر آوه از توابع شهرستان ساوه همزمان با سالروز شهادت شهید سلیمانی با حضور مردم و مسئولین با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی برگزار شد.

در این مراسم همچنین به همت خیرین و بسیج، تعداد ۳۱۳ بسته معیشتی رونمایی شد تا در بین نیازمندان شناسایی شده، توزیع شود.

مداحی و تقدیر از مسابقات فرهنگی از دیگر برنامه‌های یادواره شهدای شهر آوه بود.

حجت الاسلام حسینی امام جمعه ساوه در این مراسم گفت: تشکیل ارتش بین المللی و تقویت جبهه مقاومت، هنر سردار سلیمانی در منطقه برای تحقق ایده‌ی امام راحل، در نابودی رژیم اسرائیل بود.

حجت الاسلام حسینی افزود: قدرت امروز جمهوری اسلامی مرهون شهدای والامقامی ست که بر محور ولایت، اجازه تعرض را به دشممنان این مرز و بوم ندادند

حجت الاسلام نیکویی امام جمعه آوه هم در این مراسم گفت: با برنامه ریزی‌های صورت گرفته؛ سعی داریم تا شروع سال جدید، ۱۰۰۰ بسته معیشتی دیگر با همکاری و مشارکت خیرین و مردم تهیه و بین جامعه‌ی هدف توزیع شود.

سرهنگ دستجانی فرمانده ناحیه‌ی مقاومت سپاه ساوه هم گفت: در طرح شهید سلیمانی با فعال کردن کمیته‌ی حمایتی علاوه بر تامین بخش کوچکی از نیاز‌های معیشتی نیازمندان، با همکاری مراکز بهداشتی برای کنترل بیماری کرونا در حال فعالیت هستیم.

سرهنگ دستجانی افزود: با مکتب حاج قاسم سلیمانی می‌توانیم گفتمان اسلامی را جهانی کنیم و باید برای ترویج اندیشه‌های این سردار دلاور بیش از گذشته تلاش کنیم.

انتهای پیام / ج

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.