رونمایی از پویش لبخند رضایت دانش آموزان نیازمند استان مرکزی

در مراسمی با حضور مسئولان استان مرکزی از پوستر پویش لبخند رضایت رونمایی شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک، درمراسمی با حضور مسئولان سپاه روح الله و مسئولان آموزش و پرورش استان مرکزی در اراک از پوستر پویش لبخند رضایت رونمایی شد.

در قالب پویش لبخند رضایت به همت بسیج و آموزش و پرورش بیش از ۱۲ میلیارد ریال کمک‌های نقدی و غیرنقدی و همچنین ۱۵ میلیارد ریال در قالب ۴۵۸ تبلت و موبایل در اختیار دانش آموزان بی بضاعت استان مرکزی قرار گرفته است.

سرهنگ پاسدار رضا محمد گلی مسئول سازمان بسیج فرهنگیان سپاه روح الله استان مرکزی این مراسم گفت: پویش لبخند رضایت که از اسفندماه سال گذشته شروع شده یکی از برنامه‌های مهم بسیج فرهنگیان است که خوشبختانه در استان مرکزی موفقیت‌های چشمگیری داشته است.

سرهنگ محمد گلی افزود: اجرای پویش لبخند رضایت در راستای عمل به فرامین مقام معظم رهبری است و کمیته تخصصی کمک‌های مومنانه برای توزیع هدفمند اقلام آموزشی در سطح استان تشکیل شده است.

او اضافه کرد: قدردانی از مجاهدت‌های دلسوزانه معلمان که مدافعان عرصه تعلیم و تربیت هستند و تقویت مسئله پرورش با تکیه بر بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی از مهمترین اهداف پویش لبخند رضایت است که با دو محور دیده شدن زحمات معلمان جهادگر در شرایط کرونایی و نهضت کمک مومنانه در قالب اقلام آموزشی و حمایتی با قوت در حال انجام است.

مسئول سازمان بسیج فرهنگیان سپاه روح الله استان مرکزی بیان کرد: امروز بسیاری از معلمان بیش از دوبرابر از گذشته برای تعلیم و تربیت دانش آموزان وقت می‌گذارند و مدافعان تعلیم و تربیت در کنار مدافعان سلامت و امنیت نقش آفرینی می‌کنند.

او ادامه داد: این مسئله نباید فراموش شود که امروز در حالی شاهد مجاهدت‌های مدافعان سلامت و امنیت هستیم که این عزیزان تعلیم و تربیت خود را از معلمان آموختند و امروز نیازمند تقدیر از خدمات جامعه معلمان می‌باشیم.

سرهنگ محمد گلی گفت: ضدعفونی ۲۰ هزار کلاس درسی در مراحل مختلف به همت ۲۰ گروه جهادی فعال در سازمان بسیج فرهنگیان، تدریس حضوری معلمان بسیجی در ۳۰۰ نقطه استان که فاقد اینترنت هستند و کمک به اجرای طرح جهادی و سلامت شهید سلیمانی نیز از دیگر اقدامات بسیج فرهنگیان در شرایط کرونایی است.

او تاکید کرد: مهمترین ماموریت بسیج فرهنگیان کمک به ارتقای آموزش و پرورش و کارآمدی مسئله تعلیم و تربیت در گام دوم انقلاب است که در این راستا برنامه ریزی‌های مطلوبی انجام شده است.

انتهای پیام / ج

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.