وقوع انفجاری دیگر در یمن

منابع یمنی از وقوع انفجاری دیگر در نزدیکی کاخ المعاشیق در یمن خبر دادند.

به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان بر اساس این گزارش، منابع یمنی اعلام کردند انفجاری دیگر در نزدیکی کاخ معاشیق که دولت یمن پس از هدف گرفته شدن فرودگاه عدن به آنچه انتقال یافته بود، به وقوع پیوسته است.

همچنین خبرگزاری رویترز اعلام کرده انفجاری دیگر داخل کاخ المعاشیق که دولت جدید یمن به آنجا رفته، پس از انفجار فرودگاه عدن به وقوع پیوسته است.

همچنین پایگاه عدن الغد از وقوع انفجاری شدید در محوطه کاخ المعاشیق در شهر عدن خبر داد و اعلام کرد شماری از کادر پزشکی در نتیجه این انفجار، در ورودی این کاخ مشاهده شده اند.

ساعاتی پیش نیز رسانه های خبری از وقوع انفجاری در فرودگاه بین المللی عدن به هنگام ورود دولت جدید یمن خبر داده بودند.

خبرگزاری رویترز به نقل از شاهدانی عینی از وقوع انفجار و تیراندازی در فرودگاه بین المللی عدن در زمان ورود اعضای دولت جدید یمن وابسته به منصور هادی، رئیس جمهور مستعفی این کشور خبر داده بود.

همچنین شبکه الجزیره به نقل از برخی منابع گزارش داده بود بر اثر وقوع انفجار در سالن ورودی مسافران در فرودگاه عدن، شماری کشته و زخمی شدند.

شبکه تلویزیونی الجزیره نیز گزارش داده بود رئیس زندان المنصوره در عدن در انفجار‌های امروز در فرودگاه عدن کشته و معاون وزارت راه (دولت مستعفی) یمن هم زخمی شد.

بر اساس این گزارش‌ها، سرلشکر محمد مساعد الامیر معاون وزیر کشور دولت منصور هادی در انفجار‌های امروز در فرودگاه عدن زخمی شد.

منابع شورای انتقالی جنوب یمن اعلام کردند شمار کشته‌های انفجار‌ها در عدن به ۲۲ کشته و شمار مجروحان به ۵۰ نفر افزایش یافت و احتمال افزایش این آمار وجود دارد.

این درحالی است که خبرگزاری فرانسه از افزایش کشته‌های انفجار‌های امروز چهارشنبه در فرودگاه عدن یمن به دست‌کم ۲۶ نفر خبر داد.

شبکه خبری آر تی نیز به نقل از خبرنگار خود که در زمان حادثه در فرودگاه عدن حضور داشت، اعلام کرده بود این فرودگاه با چندین موشک که سه عدد از آن‌ها به سالن ورودی فرودگاه برخورد کرد، هدف گرفته شده است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار