رئیس میراث فرهنگی کوثر:

گردشگری ورزشی در شهرستان کوثر توسعه می‌یابد

رئیس اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی شهرستان کوثر از توسعه برنامه‌های گردشگری ورزشی در شهرستان خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، جهانگیر شهبازی، رئیس اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی شهرستان کوثر در دیدار با رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان کوثر گفت: براساس توافقات انجام‌شده با رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان کوثر گردشگری ورزشی شهرستان کوثر با اجرای برنامه‌های مشترک توسعه و رونق می‌یابد.

او افزود: این گونه از گردشگری طرفداران زیادی داشته که با توجه به این امر سعی خواهیم کرد تا با اجرای این برنامه‌ها جوابگوی علاقمندان نیز باشیم.

رئیس اداره میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی شهرستان کوثر ادامه داد: از جمله این برنامه‌ها که در آینده‌ای نزدیک انجام خواهد شد کوهپیمایی و برگزاری مسابقات آفرود کوهستان است.

شهبازی عنوان کرد: به دنبال ایده برگزاری مسابقات آفرود از طرف میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی شهرستان کوثر مقرر شد هیات اتومبیلرانی در این شهرستان تشکیل شود تا نسبت به برگزاری برنامه‌های مرتبط اقدام کند.

مددی، رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان کوثر نیز در این دیدار ضمن تشکر از پیشنهادات ارائه‌شده از سوی رئیس اداره میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی شهرستان بر همکاری‌های نزدیک و همه‌جانبه در راستای اجرای برنامه‌های مشترک برای توسعه گردشگری ورزشی شهرستان تاکید کرد.

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.