پای سرمایه گذاران تراز یک کشوری به ساختمان‌های میان مرتبه پدیده باز شد

مدیرعامل شرکت ابنیه و ساختمان پدیده شاندیز گفت: برای ساخت ساختمان‌های میان مرتبه، پیشنهادات خوبی ازطرف سرمایه گذاران تراز یک کشوری به شرکت پدیده رسیده است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، محسن کوهی مدیرعامل شرکت ابنیه و ساختمان پدیده شاندیز گفت: پس از چاپ اگهی فراخوان عمومی دعوت به مشارکت برای ساخت آپارتمان‌های میان مرتبه (لورایز) درتاریخ ۲۴ آذرماه، پیشنهادات خوبی ازطرف سرمایه گذاران تراز یک کشوری به این شرکت رسیده است و هم اکنون درمراحل نهایی مذاکرات هستیم.

او با اشاره به اینکه در تمامی مذاکرات حفظ منافع و حقوق سهامداران به عنوان یکی از اولویت‌های مهم درنظرگرفته شده است، افزود: به همین منظور ۱۰ واحد تکمیل شده و کامل لورایز جهت بازدید سرمایه گذاران ومتقاضیان خرید درنظر گرفته شده است.

شیبانی معاون فنی و عمران شرکت ابنیه و ساختمان پدیده شاندیز همچنین از احیای کنسرسیوم بانکی جهت تامین منابع مالی ادامه عملیات عمرانی پروژه‌ها خبر داد و گفت: با توجه به اتمام بتن ریزی دراپ آف هایپر مارکت، زیباسازی محیط این قسمت از پروژه به عنوان یکی از مبادی اصلی در دستور کار قرار گرفته است.

بیشتر بخوانید

او همچنین تامین دمای مطلوب در مرکز خرید پدیده شاندیز از دیگر موضوعات دانست و افزود: اقدامات اجرایی در خصوص هوابندی وبستن منافذ فرار هوا در دستور کار گرفته است و با توجه به حجم بالای کار در این حوزه برآورد مالی و زمانی رفع دائمی نواقص در دستور کار قرار دارد.

در ادامه جواد محسنی معاون املاک و حقوقی شرکت ابنیه و ساختمان پدیده شاندیز از مشکلات فراوان و کار زمانبر مالکیت اراضی تحت پروژه و مستغلات تحت تملک پدیده خبر داد و گفت: در جهت حفظ و صیانت از دارایی به حق سهامداران پدیده شاندیز، با حمایت مدیران ذیربط درجهت تجمیع وتفکیک اسناد مربوط به پدیده شاندیز در تلاش هستیم.

او همچنین از انتقال سند ساختمان رودکی به مساحت ۵۱۰ متر عرصه و ۱۴۰۰ متر مربع اعیان به نام شرکت ابنیه و ساختمان پدیده شاندیز خبرداد و افزود: در مدت اخیر با تلاش بی وقفه همکاران مدیریت حقوقی و املاک پدیده شاندیز، مالکیت زمین ۲ ونیم هکتاری فرهنگیان به نام شرکت ابنیه و ساختمان پدیده تنظیم و قطعی شد.

 معاون املاک و حقوقی شرکت ابنیه و ساختمان پدیده شاندیز ادامه داد: این زمین دارای ۸۰ سهم بوده است که در آغاز تعداد ۷۵ سهم آن به ارزش هر یک ۱۵ میلیون تا ۲ میلیارد تومان خریداری شده است و بالاخره پس از ماه‌ها تلاش این معاونت، ۵ سهم باقیمانده هر سهم به نرخ کارشناسی رسمی ۳۳۰ میلیون تومان با همکاری مدیر هیات تصفیه خریداری و به نام شرکت ابنیه وساختمان پدیده منتقل شد.
 
انتهای پیام//ف.ح
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.