برنامه ریزی برای برگزاری مراسم سالگرد سردار سلیمانی

معاون فرهنگی حوزه هنری کشور با اعلام اینکه باید عکس‌ها و مستندات در مورد شهید حاج قاسم سلیمانی به روز رسانی شود، گفت:بیش از ۱۰ سرود فاخر برای پخش از تلویزیون آماده شده است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان ، معلمی معاون فرهنگی حوزه هنری کشور با سردار معروفی فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان دیدار کرد.

اسدی، رییس حوزه هنری استان کرمان در دیدار با سردار معروفی فرمانده سپاه ثارالله استان گفت: از زمان شهادت سردار شهید حاج قاسم سلیمانی زوایای بی نظیری پیش آمد و هم اکنون مستند سالگرد شهادت شهید حاج قاسم سلیمانی در حال ساخت است.

در این دیدار معلمی، معاون فرهنگی حوزه هنری کشور با اعلام اینکه  برای تولید برنامه‌های سالگرد سردار سلیمانی نزدیک به ۴ ماه است که اقدام کرده ایم ،گفت:۴ ماه پیش دبیرخانه شهید حاج قاسم سلیمانی در حوزه هنری راه اندازی شد.

او افزود:کرمان با وجود مرقد مطهر شهید حاج قاسم سلیمانی برکت پیدا کرده است.

معلمی با اشاره به اینکه کلیه کتاب‌ها یا محصولاتی که در مورد سردار نوشته یا ساخته شده است رصد کرده ایم، بیان کرد:برنامه‌های متنوعی با ابعاد مختلف ساخته شده است.

او اظهار کرد:کرمان ظرفیت محتوایی و جذب هنریش زیاد است و باید برای شهید حاج قاسم سلیمانی آثار ماندگاری تولید کنیم.

معلمی با اعلام اینکه باید عکس‌ها و بقیه مستندات در مورد شهید حاج قاسم سلیمانی به روز رسانی شود، گفت:بیش از ۱۰ سرود فاخر برای پخش از  تلویزیون آماده شده است.

او افزود:پویش شعر را در پیش داریم و کتاب‌های زیادی در این باره چاپ شده است که ۵ کتاب برتر انتخاب خواهد شد.

معلمی با اعلام اینکه استاد قشقایی برای ساخت کامل تندیس شهید حاج قاسم سلیمانی اعلام آمادگی کرده است افزود:اگر کرمان ظرفیتش را دارد می‌تواند این تندیس را بسازد.

سردار معروفی فرمانده سپاه ثارالله هم در این دیدار با اعلام اینکه ما اعتقاد داریم در مکتب شهید حاج قاسم سلیمانی محتوا مهم‌تر است ،گفت: مکتوبات ماندگار هستند و مقام معظم رهبری بر روی این موضوع خیلی تاکید دارند.

سردار معروفی با اشاره به اینکه حقیقت حاج قاسم سلیمانی حقیقت انقلاب اسلامی است بیان کرد: مقام معظم رهبری می فرمایند حاج قاسم سلیمانی دست یافتنی والگوی ملموس است همه می‌توانند حاج قاسم سلیمانی شوند، چون مکتبش مکتب عاشورا است.

اواظهار کرد:ما باید گذشته وآینده حاج قاسم سلیمانی را به هم گره بزنیم تا به نتیجه برسیم زیرا مکتب حاج قاسم سلیمانی اصل اتحاد و همدلی است.

انتهای پیام/ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار