درخشش انیمیشن لوپتو در جشنواره فیلم کودک

انیمیشن بلند لوپتو از کرمان با دریافت دو جایزه در جشنواره بین المللی فیلم کودک و نوجوان به کار خود پایان داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان و بنا به اعلام روابط عمومی حوزه هنری انقلاب اسلامی استان کرمان، در اختتامیه سی و سومین جشنواره بین المللی فیلم کودک و نوجوان اصفهان، انیمیشن لوپتو از کرمان، موفق به دریافت دو جایزه از هیئت داوران و دبیر جشنواره شد.

جشنواره بین المللی فیلم کودک و نوجوان با وجود محدودیت‌های کرونایی، سی و سومین دوره خود را در حالی به پایان رساند که ۴۹۸ فیلم در این دوره ثبت نام کرده بودند و در این میان انیمیشن لوپتو از کرمان، محصول استودیو فراسوی ابعاد که با حمایت حوزه هنری انقلاب اسلامی تولید شده است با دریافت دو جایزه به کار خود پایان داد.

عباس عسکری که پروانه زرین بهترین دستاورد فنی، هنری را برای انیمیشن لوپتو به دست آورد، گفت: همکارانم سال‌ها تلاش کردند تا لوپتو در سطح ملی تولید شود، امیدوارم هر چه زودتر این ویروس از بین برود و در کنار بچه‌ها فیلم ببینیم.

جایزه ویژه دبیر جشنواره در حوزه کسب و کار نیز به محمدحسین صادقی برای تولید انیمیشن لوپتو اهدا شد.

صادقی پس از دریافت این جایزه بیان کرد: ساخت این فیلم، لطف خدا بود، به نظرم می‌آید صنعت انیمیشن، موتور پیش ران برای سینمایی ایران باشد و اتفاقات خوبی در این حوزه رقم بخورد.

انیمیشن بلند لوپتو درباره آسایشگاهی است که صاحبش یک دکتر روانشناس است و او بیماران روانی را با متد اسباب بازی سازی درمانی درمان می‌کند.

لوپتو با تکنیک سه بعدی و در کرمان تولید شده است.

سی و سومین جشنواره بین المللی فیلم کودک و نوجوان دیروز به کار خود پایان داد.

انتهای پیام/ب

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.