پرداخت ۲ هزار میلیارد ریال تسهیلات اشتغالزایی در خراسان جنوبی

مدیر شعب بانک قرض‌الحسنه مهر خراسان جنوبی گفت: حدود ۲ هزار میلیارد ریال از تسهیلات جاری این بانک در استان برای اشتغالزایی پرداخت شده است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند، خزاعی مدیر شعب بانک قرض‌الحسنه مهر خراسان جنوبی گفت: از ابتدای امسال تاکنون ۳ هزار و ۸۳۱ میلیارد ریال در قالب هزار و ۸۰۰ فقره تسهیلات قرض‌الحسنه به متقاضیان پرداخت شده است.

او افزود: پرداخت تسهیلات قرض‌الحسنه از ابتدای امسال تاکنون نسبت به مدت مشابه سال قبل ۲۳۴ درصد رشد داشته است.

خزاعی عنوان کرد: این تسهیلات در قالب رفع نیاز‌های ضروری، کمک هزینه ازدواج جوانان، خرید و تعمیرات مسکن، کارآفرینی مددجویان بهزیستی، کمیته امداد، بنیاد برکت و زندانیان آزاد شده پس از خروج، پرداخت شده است.


بیشتر بخوانید


مدیر شعب بانک قرض‌الحسنه مهر خراسان جنوبی با اشاره به پرداخت تسهیلات قرض‌الحسنه با کارمزد چهار درصد در حوزه‌های اشتغال، کارآفرینی، معیشت، ازدواج و درمان ادامه داد: منابع بانک قرض‌الحسنه مهر ایران از ابتدای سال بیش از ۴۰ درصد رشد داشته است.

او با بیان اینکه کارمزد دریافتی توسط بانک صفر تا چهار درصد است اظهار کرد: مبالغ جمع‌آوری شده از محل هزینه دیرکرد اقساط که به آن وجه التزام گفته می‌شود در امور عام‌المنفعه هزینه می‌شود.

خزاعی بیان کرد: همچنین بانک قرض‌الحسنه مهر ایران امسال در طرح بیمه حوادث ۵۰۰ هزار خانوار روستایی سه استان کم‌برخوردار خراسان جنوبی، سیستان و بلوچستان و ایلام مشارکت داشته که سهم خراسان جنوبی طبق فهرست استانداری ۸۶ هزار خانه روستایی است.

انتهای پیام/ ر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.