دختر مورینیو نیازی به استفاده از نام پدرش ندارد

ماتیلدا مورینیو با راه اندازی کسب و کار جدید خود راه مورینیو را ادامه می‌دهد.

به گزارش خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان, خوزه مورینیو، سرمربی فعلی تیم فوتبال  تاتنهام تنها شخصیت مشهور در خانواده اش نیست و حالا دختر او ماتیلدا، کسب و کار جدید خود را راه اندازی کرده تا مانند پدرش بدرخشد.

ماتیلدا فاریا مورینیو فلیکس دارای مدرک کارشناسی ارشد را از کالج مد و طراحی Condé Nast  است و در لندن برند جدید جواهرات خود را راه اندازی کرده است. جواهرات مورینیو از طلای بازیافتی، الماس‌های کارخانه‌ای و بسته بندی‌های سازگار با محیط زیست است.

کمتر از یک هفته پیش دختر ارشد مورینیو اولین سری از جواهرات خود را روانه بازار کرد. او در این باره گفت: من همیشه عاشق جواهرات و قدرت آن بوده ام، جواهرات به کلمات احتیاج ندارند.  با استفاده از آن ها می‌توانید به آراستن خود بدون کلمه‌ای حرف بپردازید.

او افزود: بعد از سال‌ها مطالعه مد، کار در صنایع  و یادگیری تأثیرات مخرب جواهرات بر محیط زیست، تصمیم گرفتم برند Matilda را راه اندازی کنم تا دیدگاه خود را در مورد یک برند را به اشتراک بگذارم. قیمت کار‌ها از کمتر از ۲۰۰ یورو شروع می‌شود. ما تمام تلاش خود را خواهیم کرد تا هزینه‌ها تا حد ممکن مقرون به صرفه باشد . این کیفیت مواد جواهرات لوکسی را که استفاده می‌کنیم منعکس می‌کند.

خوزه مورینیو ۵۷ ساله، تقریباً ۳۱ سال پیش با ماتیلدا فاریا ازدواج کرد و دختر بزرگ آن‌ها، "به نام مادرش ماتیلدا"، در سال ۱۹۹۶ متولد شد. سال ۲۰۱۳، مورینیو، سرمربی سابق چلسی، منچستر یونایتد و رئال مادرید خالکوبی با نام فرزندانش را روی دستش انجام داد.

دختر مورینیو، ماتیلدا، محبوبیت زیادی در شبکه‌های اجتماعی دارد و در دانشگاه هنر لندن درس خوانده است. این دختر اغلب در حساب اینستاگرامی خود از پدرش تمجید می‌کند.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار