اذعان رژیم صهیونیستی به آسیب‌پذیری عسقلان در هرگونه حمله نظامی

یک شبکه عبری با افشای سندی محرمانه از ارتش رژیم صهیونیستی اعلام کرد که شهر عسقلان در هرگونه درگیری نظامی که با حماس روی دهد، در معرض خطر خواهد بود.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از اسپوتنیک، شبکه ۱۲ رژیم صهیونیستی امروز یکشنبه یک سند محرمانه داخلی از فرماندهی سیاسی این رژیم را افشا کرد که در آن توضیح داده شده است شهر عسقلان به‌طور ویژه، در هر درگیری احتمالی با نیرو‌های مقاومت در نوار غزه در معرض خطر و آسیب‌پذیری است.

این سند نظامی که ارتش صهیونیستی آن را تنظیم کرده است، تاکید می‌کند شهر عسقلان که در شمال نوار غزه قرار دارد در هر درگیری و تنشی که در آینده پیش بیاید، هدف اصلی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین "حماس" خواهد بود.


بیشتر بخوانید:


این درحالی است که تومیر غلام، شهردار عسقلان به‌دلیل تاخیر در موافقت با برنامه مربوط به کمک‌های ویژه به این شهر، به‌شدت از نخست‌وزیری این رژیم انتقاد کرده است.

این انتقاد شهردار عسقلان به‌دلیل تداوم قرنطینه و تنگنای اقتصادی اسرائیل که ویروس کرونا به شدت در آن شیوع یافته مطرح شده است؛ به‌گونه‌ای که شهر عسقلان اکنون به‌شدت نیازمند کمک‌های فوری زیرساختی برای تقویت مخفیگاه‌ها و پناهگاه‌ها است.

این شبکه عبری توضیح داده است که جنبش حماس در درگیری آتی بر شهر عسقلان تمرکز خواهد کرد و این شهر به شدت آسیب خواهد دید.

همزمان هفته نامه صهیونیستی «ماکور ریشون» نیز نوشت صهیونیست‌ها نسبت به ضعف سامانه گنبد آهنین در برابر حملات راکتی و پهپادی حماس آگاه هستند و برای تقویت بنیان دفاعی مجبور به برگزاری رزمایش‌های متعددی شدند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار