نماینده ولی فقیه در کردستان:

گذر از شرایط موجود نیازمند کار جهادی است

حجت‌الاسلام پورذهبی گفت: ما اکنون در شرایط خاصی قرار داریم و گذر از این وضعیت لازمه کار جهادی است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج ، حجت‌الاسلام عبدالرضا پورذهبی نماینده ولی فقیه در کردستان در جلسه شورای اداری شهرستان بیجار با اشاره به اینکه دوره رقابتی انتخابات (مجلس شورای اسلامی) تمام شد، اظهار داشت: برنامه ریزی درست و تلاش مضاعف مشکلات را رفع می‌کند ضمن اینکه منابع مالی آنچنانی هم نداشته باشیم.

اواضافه کرد: از همه مسئولین و دلسوزان نظام و انقلاب توقع می‌رود در شرایط کنونی بیش از هر وقت دیگری در این استان و بویژه شهرستان بیجار کار و تلاش کنند.

حجت الاسلام پورذهبی با بیان اینکه یک مدیر یا مسئول بزرگترین هنرش، شنیدن صدای مردم است، افزود: مردم این روز‌ها از مشکلات متعدد اقتصادی و گرانی رنج می‌برند و باید برای تسکین درد و مشکلاتشان با خوش اخلاقی و گشاده رویی رفتار کرد.

او گفت: گلایه مردم به حق است با آن که برخی مشکلات موجود از توان ما و مسوولیت ما خارج است، اما باید بیش از حد توان و جهادی کوشش کرد تا به راهکاری درست و اساسی رسید و این مشکلات را بر طرف کرد.

نماینده ولی فقیه در کردستان با اشاره به اینکه هر چه مسئولیت بیشتر شود، فرصت خدمتگزاری هم افزایش خواهد یافت، اضافه کرد: مساله محور باشیم و تمرکز را بر روی مشکلات اصلی قرار دهیم، چون پراکنده کاری نمی‌تواند راهگشا باشد.

حجت‌الاسلام پورذهبی با بیان اینکه جامعه هر گونه تحریم و مشکلات اقتصادی پس از آن را تحمل خواهد کرد، گفت: پاک دستی در بسیاری موارد مورد توجه مردم قرار دارد ضمن اینکه رانت خواهی و پارتی بازی هرگز مورد پسند هیچ جامعه‌ای نبوده و تاب و تحمل جامعه هم در این موارد کم و قصور غیر قابل گذشت است.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.